1

کانسپت وان؛ سوپر اسپرت الکتریکی از آینده+تصاویر

  • کد خبر : 118894
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۱

ریماک، شرکتی در کرواسی که به تولید خودروهای الکتریکی می پردازد، با معرفی خودرو سوپر اسپرت تمام الکتریکی “کانسپت وان” که توانایی تولید ۱۰۸۸ اسب بخار نیرو را دارد، بسیاری از سوپر اسپرت های بنزین سوز فعلی را به چالش کشیده است.

محمد مهدی حیدرپور، زیست نیوز – ریماک، شرکتی در کرواسی که به تولید خودروهای الکتریکی می پردازد، با معرفی خودرو سوپر اسپرت تمام الکتریکی “کانسپت وان” که توانایی تولید ۱۰۸۸ اسب بخار نیرو را دارد، بسیاری از سوپر اسپرت های بنزین سوز فعلی را به چالش کشیده است. کانسپت وان دارای چهار پیشرانه الکتریکی ۶۰۰ کیلوواتی بوده و می تواند تنها طی ۲٫۴ ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر در ساعت برساند.

چهار پیشرانه الکتریکی کانسپت وان در بالای چرخ های آن قرار گرفته اند. ریماک سامانه گشتاور چهار چرخ که مشابه سیستم چهار چرخ متحرک است را در این خودرو به کار گرفته است. این سامانه به پیشرانه های الکتریکی اجازه می دهد تا نیروی لازم را به صورت مستقل به هر چرخ ارسال کنند.

کانسپت وان دارای بیشینه سرعت ۳۰۵ کیلومتر در ساعت و دامنه حرکت ۶۰۰ کیلومتر با یک بار شارژ کامل باتری ۹۲ کیلووات ساعتی خود است. تاکنون اعلام رسمی درباره زمان فروش این خودرو ارائه نشده، اما بنابر شایعات منتشر شده تنها ۸۸ دستگاه کانسپت وان تولید خواهد شد. با توجه به تولید محدود، انتظار می رود برچست قیمت این خودرو نیز رقمی بیش از یک میلیون دلار را یدک بکشد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=118894

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر