2

عربده کشی جنگ طلبانه رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی + تصویر

  • کد خبر : 11957
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۹

رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی دریک عربده کشی جنگ طلبانه ، گروه های مبارز فلسطینی در باریکه غزه بویژه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را به استفاده از زور تهدید کرد. به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، براساس یک بیانیه نظامی رژیم صهیونیستی، ” بینی گانتز” گفت: حماس و دیگر گروه […]

رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی دریک عربده کشی جنگ طلبانه ، گروه های مبارز فلسطینی در باریکه غزه بویژه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را به استفاده از زور تهدید کرد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، براساس یک بیانیه نظامی رژیم صهیونیستی، ” بینی گانتز” گفت: حماس و دیگر گروه های فلسطینی باید این تهدید را جدی بگیرند.

گروه های مبارز فلسطینی تاکنون در مقابل این عربده کشی ها مقتدرانه ایستاده و مقاومت کرده و اوج آن تحمیل شکست ذلت بار به ارتش صهیونیستی در جنگ ۲۲ روز غزه و آخرین بار عملیات ” ایلات ” بود که شکنندگی امنیتی و نظامی این رژیم درحال فروپاشی را به نمایش گذاشت.

در همین حال ” اوی دیختر” رییس سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مدعی شد که حماس و دیگر گروه های مبارز فلسطینی در غزه، در عملیات ایلات دخالت داشته اند.

یک گروه مسلح فلسطینی اخیرا درعملیاتی در شمال تفرجگاه ایلات در ساحل دریای سرخ هشت صهیونیست را به هلاکت رساندند.

نیروهای پلیس و ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه را هم درپی دریافت اخباری از منابع اطلاعاتی درباره حمله احتمالی از سینای مصر به سرزمین های اشغالی در وضعیت بالایی از آماده باش بسر بردند.

ارتش رژیم اشغالگر از دو روز پیش درجه آماده باش نیروهای خود در مرز فلسطین اشغالی با مصر و غزه را بشدت افزایش داده است.

” ماتان ولنای ” وزیر دفاع مدنی رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش این رژیم ، اطلاعاتی درباره حضور گروهی از مبارزان جنبش جهاد اسلامی فلسطین درمنطقه سینای مصر در اختیار دارد.

وی افزود : ” یک گروه متشکل ازده عضو جنبش جهاد اسلامی به منظور اجرای حمله ای ضد اسراییلی ها در سینای مصر بسر می برند”.

ولنای گفت : نیروهای ما در حالت آماده باش بسر می برند و با نیروهای مصری همکاری کامل دارند.

سخنگوی نظامی رژیم اشغالگر هم گفت که ” ارتش اسراییل یگان های تازه ای را در طول مرزهای با مصر و باریکه غزه مستقر کرده و به مسوولان مصری اعلام کرده است که این اقدامات از بیم حملات جهاد اسلامی از سینا صورت می گیرد.

این در حالی است که مردم مصر با تظاهرات و تحصن در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در قاهره ، خواستار قطع روابط با این رژیم و لغو توافقنامه ننگین کمپ دیوید هستند.

در اقدامی دیگر نیروی دریایی ارتش صهیونیستی روزسه شنبه گذشته دو ناوچه جنگی حامل موشک را به منطقه ای در نزدیکی ایلات اعزام کرده است.

مطبوعات رژیم صهیونیستی استقرار این دو ناوچه را به اعلام حالت آماده باش مرتبط دانسته اند.

خبرگزاری فرانسه اعلام کرده است که این اقدام رژیم صهیونیستی می تواند با اظهارات ، دریادار” حبیب الله سیاری” فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران که گفته است ایران یک زیردریایی و یک ناو به دریای سرخ با هدف گشت زنی در این منطقه و ارزیابی توانمندی ایران اعزام می کند، مرتبط باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر