2

یادداشت پریسا بخت‌آور در حمایت از مدیر برکنار شده تلویزیون

  • کد خبر : 120767
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۴

پریسا بخت‌آور که در دوران مدیریت محمودرضا تخشید، سه سریال «یاداشت‌های کودکی»، «پشت‌کنکوری‌ها» را برای شبکه پنج و «من یک مستاجرم» را برای شبکه سه ساخته‌ است، در نامه‌ای به حمایت از این مدیر تلویزیون پرداخت.

این کارگردان سینما و تلویزیون در متن نامه‌اش که اختصاصا در اختیار سرویس تلویزیون و رادیو قرار گرفته است، درباره ویژگی‌های مدیر برکنار شده گروه فیلم و سریال شبکه سه تاکید کرده است:

«از ویژگی‌های ایشان شنیدن نظرات مخالف و متفاوت و تأمل روی آن‌ها بود، همفکری او با گروه سازنده در خور توجه بود، یادم می‌آید ایشان بارها بعد از پخش قسمت‌هایی از سریال‌هایم تماس می‌گرفتند و تشکر می‌کردند؛ کاری که کمتر درباره مدیران دیگر شنیده‌ام.»

همسر اصغر فرهادی در ادامه مطلبش نوشته است:

«نمی‌دانم آیا واقعا دلیل برکناری ایشان به دلیل حواشی پخش یک سریال است یا نه (هر چند که حاشیه‌های پیش‌آمده برای این سریال هم بحثی جداگانه و مفصل لازم دارد) اما به خوبی می‌دانم بسیاری از مدیران در این «سرزمین کهن» به دلایلی مهم‌تر و واقعی‌تر باید برکنار می‌شدند و نشدند و نخواهند شد!

پریسا بخت‌آور»

به گزارش ایسنا، محمودرضا تخشید – مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما – چهارشنبه (۱۴ اسفند ماه) از سمت خود برکنار شد.

 

مدیر شبکه سه – طی حکمی محمودرضا تخشید را که سال‌هاست در این سمت مشغول به کار بوده، از مدیریت گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما برکنار کرد.

 

در حکم زین‌العابدین ضمن قدردانی از زحمات تخشید، محمدرضا شریفی (مدیر گروه فیلم‌های تلویزیونی) به عنوان سرپرست موقت گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما انتخاب شده است.

 

تخشید از مدیران قدیمی گروه‌های فیلم و سریال تلویزیون است که در زمان مدیریت علی اصغر پورمحمدی در شبکه‌های سه و تهران با وی همکاری می‌کرد.

 

محمودرضا تخشید از سال ۷۶ وارد سازمان صداوسیما شد. او فعالیتش را در مقام تهیه‌کننده از گروه اجتماعی شبکه یک شروع کرد و سپس به شبکه تهران رفت. مدیریت گروه فیلم و سریال شبکه تهران و سپس مدیریت گروه فیلم و سریال شبکه سه در دوران ریاست پورمحمدی و پس از آن زین‌العابدین از دیگر سمت‌های این مدیر تلویزیون است.

 

سریال‌هایی چون «دوران سرکشی» (به کارگردانی کمال تبریزی) و «پاورچین» (مهران مدیری) و …. در دوران مدیریت تخشید ساخته شد.

 

او در آخرین روزهای مدیریتش در گروه سریال شبکه سه، درگیر حواشی پیش‌آمده برای سریال «سرزمین کهن» بود و همراه با هیئتی برای گفت‌وگو با برخی اقوام بختیاری به این مناطق سفر کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=120767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر