2

باخت ناخوشایندی کسب کردیم

  • کد خبر : 122135
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۳

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در این بازی عملکرد خوبی داشتیم اما موقعیت‌های گل زیادی را از دست دادیم.

خبرگزاری فارس: کرانچار: موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم/ هنوز شانس صعود داریم

زلاتکو کرانچار بعد از شکست دو بر یک تیمش مقابل الاهلی امارات، در کنفرانس مطبوعاتی گفت: در این بازی شانس‌های زیادی داشتیم و در طول بازی ابتکار عمل داشتیم. باخت ناخوشایندی کسب کردیم. سایر نتایج گروه به نفع ما بود و هنوز شانس داریم. به بازیکنان تبریک می‌گویم تمام تلاش خود را کردند. از هواداران ممنونم که تا آخر از ما حمایت کردند.

فارس/وی افزود: پاپی و شریفی موقعیت زیادی در نیمه اول داشتند بعد از آمدن فن‌دیک در نیمه دوم ما به غیر از گل او شانس زیادی داشت که به گل تبدیل نکرد. ما در طول بازی صاحب چند موقعیت شدیم اما به گل نرسیدیم.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه محمد غلامی بعد از اینکه در لیست ۱۸ نفره نبود به حالت قهر ورزشگاه را ترک کرد، عنوان کرد: او در بازی با السد قطر مصدوم بود، اما در دو بازی گذشته جواهیر سوکای و سرجیو فن‌دیک شرایط بهتری داشتند که قرعه به نام آنها افتاد ما مهاجمان زیادی داریم و باید دست به انتخاب بزنیم.

کرانچار در ادامه در پاسخ به این سوال که به خاطر استفاده از سویکا در نوک خط حمله شریفی را عقب آورد و آیا این باعث نشد از توانایی‌های این بازیکن کاسته شود، خاطرنشان کرد: ما از پاپی در چپ، شریفی در راست و سوکای در نوک خط حمله به عنوان بازیکنان هجومی استفاده کردیم. ما با نفوذ ها می‌خواستیم از شانسمان برای حمله استفاده کنیم. در نیمه دوم هم این کار را انجام دادیم اما متاسفانه در زدن ضربه آخر دچار مشکل بودیم. وقتی از موقعیت‌ها استفاده نمی‌کنیم و بازیکنان موقعیت‌سوزی می‌کنند دیگر این مسئله دست ما نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=122135

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر