3

ایجاد دانشگاههای تک جنسیتی غیرانتفاعی و تشکیل پردیس دختران

  • کد خبر : 12261
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۵

سیاست وزارت علوم ایجاد دانشگاههای تک جنسیتی غیرانتفاعی و تشکیل پردیس دختران در دانشگاههای سراسری مستعد برای اجرای طرح تفکیک جنسیتی است.وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در هم اندیشی استادان بسیجی سراسر کشور در مشهد گفت : تک جنسیتی کردن دانشگاه ها از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال بوده که تاکنون اجرا […]

سیاست وزارت علوم ایجاد دانشگاههای تک جنسیتی غیرانتفاعی و تشکیل پردیس دختران در دانشگاههای سراسری مستعد برای اجرای طرح تفکیک جنسیتی است.وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در هم اندیشی استادان بسیجی سراسر کشور در مشهد گفت : تک جنسیتی کردن دانشگاه ها از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال بوده که تاکنون اجرا نشده است.

کامران دانشجو افزود: مردم حق دارند که اگر می خواهند در دانشگاههای تک جنسیتی تحصیل کنند این دانشگاهها در کشور وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه تحول در علوم انسانی برای اسلامی شدن دانشگاهها ضروری است گفت : اگر این تحول رخ ندهد اسلامی شدن دانشگاهها نیز محقق نمی شود.

آقای دانشجو با بیان اینکه در فرآیند تحول علوم انسانی قرار نیست نظریه های غربی حذف شود افزود : نقد نظریه های غربی و بیان نظریه های اسلامی حرکت در مسیر تحول علوم انسانی در کشور است.

خبرنگار – سودا پوررضا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12261

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]