2

نتایج دو کنکور سراسری سال ۹۰ دانشگاه آزاد ساعت ۱۹ فردا یکشنبه ۱۳

  • کد خبر : 12278
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۹

نتایج دو کنکور سراسری پزشکی و غیرپزشکی سال ۹۰ دانشگاه آزاد ساعت ۱۹ فردا یکشنبه ۱۳ شهریور اعلام می شود که در این دو آزمون ۴۸۶ هزار و ۶۵۶ نفر پذیرفته شده اند. داوطلبان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.com  با وارد کردن اطلاعات داوطلبی از نتایج […]

نتایج دو کنکور سراسری پزشکی و غیرپزشکی سال ۹۰ دانشگاه آزاد ساعت ۱۹ فردا یکشنبه ۱۳ شهریور اعلام می شود که در این دو آزمون ۴۸۶ هزار و ۶۵۶ نفر پذیرفته شده اند.
داوطلبان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.com  با وارد کردن اطلاعات داوطلبی از نتایج خود مطلع شوند و از ۲۶ تا ۳۱ شهریورماه مهلت ثبت نام دارند.

افق نیوز:سهم داوطلبان زن پذیرفته شده ۵۱ درصد و سهم داوطلبان مرد در پذیرش ۴۹ درصد اعلام شد؛ همچنین ۵۹ درصد پذیرفته شدگان در انتخاب نخست، ۳۲ درصد در انتخابهای دوم تا سوم و ۹ درصد در انتخاب دانشگاه پذیرفته شده اند.

۲۵ درصد سوابق تحصیلی در پذیرش داوطلبان موثر بوده است و به غیر از رشته فنی مهندسی که درصد شرکت‌ کنندگان مرد بیشتر از شرکت کنندگان زن‌ است، در سایر آزمونها تعداد شرکت کنندگان زن بالاتر از شرکت کنندگان مرد بود.

اطلاعیه نحوه ثبت‌نام پذیرفته ‌شدگان کنکور سراسری دانشگاه آزاد روز سه ‌شنبه ۲۲ شهریورماه در پایگاه اینترنتی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اعلام می ‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. تعداد نمرات را اعلام فر مایید. متشکرم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر