3

جورج لوکاس «جنگ ستارگان» را رها نمی‌کند +تصویر

  • کد خبر : 123598
  • ۱۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰

«جورج لوکاس» پس از فروش حق ساخت مجموعه فیلمهای «جنگ ستارگان» به کمپانی دیسنی اعلام کرد که قسمت هفتم این فیلم را در کنار «جی جی آبرامز» کارگردانی می‌کند.

«جورج لوکاس» که نزدیک به یک سال و نیم پیش حق ساخت مجموعه فیلمهای «جنگ ستارگان» را به قیمت چهار میلیارد دلار به کمپانی فیلم دیسنی فروخت اخیرا اعلام کرده است برای این که قسمت هفتم این مجموعه فیلم به بهترین شکل ممکن ساخته شود در کنار «جی جی آبرامز» پشت دوربین قسمت جدید این فیلم تخیلی خواهد رفت.

1-3122.jpg

 

 

لوکاس در بیانیه‌ای از علل دیگر حضورش پشت دوربین قسمت جدید فیلم «جنگ ستارگان» به ایجاد تغییرات اندک در فیلمنامه اشاره کرد و گفت آبرامز نیز با توجه به تفاوتهای میان «سفر ستاره‌ای» (مجموعه فیلم به کارگردانی آبرامز) و «جنگ ستارگان» راحت‌تر خواهد بود.

 

 

 

خبر حضور مجدد لوکاس پشت دوربین فیلم «جنگ ستارگان» باعث شده است که شایعات کناره گیری «آبرامز» از کارگردانی قسمت هفتم این فیلم قوت بگیرد، گرچه وی هنوز اظهار نظری در این باره نکرده است.

 

 

 

قسمت هفتم فیلم جنگ ستارگان، شروع سومین سه گانه از این فیلم علمی تخیلی است و شش قسمت قبلی این تا کنون توانسته است ۴/۴ میلیارد دلار بفروشد و همچنین میلیاردها دلار از طریق برنامه‌های تلویزیونی، بازی‌های رایانه‌ای و پارک‌های بازی و سرگرمی برای کمپانی «لوکاس فیلم» به همراه داشت.

 

 

 

لوکاس به عنوان خالق مجموعه جنگ ستارگان پیش از این کارگردانی چهار فیلم از این مجموعه شامل «جنگ ستارگان اپیزود چهارم: امیدی تازه (۱۹۷۷)؛جنگ ستارگان اپیزود اول: تهدید شبح (۱۹۹۹)؛ جنگ ستارگان اپیزود دوم: حمله کلون‌ها (۲۰۰۲)؛ جنگ ستارگان اپیزود سوم: انتقام سیت (۲۰۰۵) و همچنین تهیه کنندگی دو قسمت دیگر، جنگ ستارگان اپیزود پنجم: امپراتوری ضربه می‌زند (۱۹۸۰) و جنگ ستارگان اپیزود ششم: بازگشت جدای (۱۹۸۳) را بر عهده داشته است.

 

 

 

ایسنا/«جنگ ستارگان» پرفروش ترین سری آثار سینمایی تاریخ هالیوود محسوب می‌شود، این سری فیلم مجموعاً چهار میلیارد دلار فروش جهانی داشته است این در حالیست که قسمت اول آن در سال ۱۹۷۷ اکران شد، زمانی که قیمت بلیت سینما فقط ٢/٢٣ دلار بود. با این وجود، فروش داخلی شش گانه «جنگ ستارگان» در آمریکا بیش از دو میلیارد دلار بوده است که از این لحاظ نیز در رتبه اول قرار دارد.

 

 

 

کمپانی‌های فیلمسازی «دیزنی» اعلام کرده است قسمت هفتم از این مجموعه فیلم پرطرفدار علمی – تخیلی از روز ۱۸ دسامبر سال ۲۰۱۵ در سینماهای جهان اکران می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=123598

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر