1

همه چیز درباره زندگی خصوصی بازیگر نقش ” کوزی ” و ” مهند ” در سینمای ترکیه! +تصاویر

  • کد خبر : 124389
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸

” کیوانچ تاتلیتوگ ” پسر خوش سیمایی است که در سینمای ترکیه شهرت فراوانی دارد. بازی او در سریال های پر مخاطب ” عشق ممنوع ” و ” کوزی گونی ” باعث شد تا او در میان ایرانیان نیز چهره ای شناخته شده باشد. این بازیگر ترک پیش تر در حرفه مدلینگ فعالیت داشت و در کودکی در خانواده ای فقیر بدنیا آمده و رشد کرد

او در دوران نوجوانی به نانوایی در روستای محل زندگی اش مشغول بود و از آنجایی که قد بسیار بلندی داشت به بازی بسکتبال علاقمند شده و در آن پیشرفت زیادی داشت. یکی از معلمان مدرسه اش از او برای بازی در تیم مدرسه دعوت کرد و به این ترتیب او با همراهی تیمش در مسابقات سراسری توانست خوش بدرخشد و تیمی محلی در استانبول او را به خدمت گرفت.

همه چیز درباره بازیگر نقش " کوزی " و " مهند " سینمای ترکیه! +تصاویر

در استانبول و طی آشنایی با فردی در زمینه مدلینگ زندگی او تغییر کرد. او بخاطر فیزیک بدنی مناسب و چهره جذابش خیلی زود در این حرفه پیشرفت کرده و دوره های مدلینگ را در ایتالیا و فرانسه گذراند و یک مدل حرفه ای شد. کم کم نام و چهره او شناخته شده گردید و یک کارگردان ترک پای او را به سینما باز کرد و بازی درخشان وی باعث شد تا او درعرصه بازیگری نیز فعالیت کند. پخش فیلم هایی که او بازی کرده در شبکه های ماهواره ای باعث شهرت او در کشورهای همسایه و به خصوص کشورهای عربی شده است. گفته میشود اغلب شاهزاده های عرب با پرداخت مبالغ زیادی از او دعوت میکنند تا در مراسم خصوصی و میهمانی هایشان به صورت میهمان ویژه حضور داشته باشد. اما نکته جالب در مورد این بازیگر خوش سیمای ترکیه اعتقادات مذهبی اوست. در تصویری که چندی پیش از او منتشر شد ” کیوانچ تاتلیتوک ” را در حالی مشاهده میکنید که در صف نماز جماعت ایستاده است.

همه چیز درباره بازیگر نقش " کوزی " و " مهند " سینمای ترکیه! +تصاویر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=124389

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر