1

اعتراف شیرین عبادی به بهبود وضعیت آزادی سیاسی بعد از انقلاب

  • کد خبر : 12494
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۷

اعتراف شیرین عبادی به بهبود وضعیت آزادی سیاسی بعد از انقلاب نسبت به قبل از انقلاب ، خشم مجری شبکه سلطنت طلب پارس را برانگیخت. به گزارش افق – جام، شبکه سلطنت طلب پارس در برنامه سیاسی خود مصاحبه ای از “شیرین عبادی” را بازپخش کرد که نامبرده در آن اعلام می کند وضعیت آزادی […]

اعتراف شیرین عبادی به بهبود وضعیت آزادی سیاسی بعد از انقلاب نسبت به قبل از انقلاب ، خشم مجری شبکه سلطنت طلب پارس را برانگیخت.

به گزارش افق – جام، شبکه سلطنت طلب پارس در برنامه سیاسی خود مصاحبه ای از “شیرین عبادی” را بازپخش کرد که نامبرده در آن اعلام می کند وضعیت آزادی بیان و فضای سیاسی کنونی ایران را خیلی بهتر از زمان پهلوی می داند.
“شیرین عبادی” گفت: « در زمان شاه آزادی های فردی بسیار زیاد بود از این جهت که هر طور می خواستیم لباس می پوشیدیم ، با هرکه می خواستیم معاشرت می کردیم ، اما به طور کلی آزادی سیاسی زمان شاه به نسبت الان خیلی کمتر بود. اگر زمان شاه بود آن هم با آن سیستم مسلما کسی جرات نمی کرد صراحتا از حکومت انتقاد بکند. »
هنگامه افشار مجری برنامه در واکنش به این سخنان شیرین عبادی با عصبانیت اظهار داشت: «نمی دانم چرا شیرین عبادی وقتی جلوی تلویزیون های غربی و اروپایی می رود ، یکدفعه شبیه مردان می شود و خودش را می بازد و حرف های بزرگتر از دهانش می زند که اصلا نه به او و نه به تمام زنان عالم مربوط می شود.»
وی در ادامه اظهار داشت: «شیرین عبادی ادعا می کند حقوق خوانده است ، و اولین زن وکیل در زمان شاه بوده ، اما ایشان اصلا نمی داند حقوق چیست. »
وی در خاتمه خطاب به شیرین عبادی یادآور شد: «خانم دهاتی ! اگر شما چند سال است که به خارج از کشور آمده اید ، ما سال هاست در خارج از ایران زندگی می کنیم. اگر به شما جایزه صلح نوبل داده اند ، فکر نکنید خبری شده است ، هنوز شما را به نام ماله کش جمهوری اسلامی(!) می شناسند. »

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر