4

انصراف ۱۲۰۰ میلیارد تومانی یارانه ای مردم

  • کد خبر : 126089
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۵

معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رئیس جمهور گفت: یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان انصراف یارانه مردم بود که می‌تواند منشأ اثر در کم کردن نیازهای جامعه باشد.

 محمدرضا خباز عصر امروز در همایش تجلیل از حامیان ایتام این شهرستان با بیان اینکه جهانی که در آن زندگی می‌کنیم جهان عکس‌العمل است.

وی افزود: اگر کار کوچک یا بزرگی انجام دهیم باید منتظر عکس‌العمل آن باشیم و مولوی اعمال انسان را مانند داخل کوه تشبیه می‌کند که در انتظار بازگشت صدا به خود است.

فارس/معاون رئیس جمهور با بیان اینکه انسان هر کاری که انجام دهد منتظر پاسخ آن است، گفت: در مقابل عمل مثبت نتیجه مثبت و منفی نیز نتیجه منفی به ما می‌دهند و در اینجا نقش خیر مشخص می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وعده خداوند این است که اگر به اندازه یک ذره ریز کار خیر و عمل مثبت انجام دهید پاسخ آن را در دنیا و آخرت به شما نشان می‌دهم، ادامه داد: شأنیت این جلسه به قصد خیرمقدم و تبریک به افراد خیر و نیکوکاری است که در این امر مهم نقش مهمی دارند.

خباز خطاب به خیران آستانه‌اشرفیه گفت: نیکوکاران این شهرستان ۱۴۴ ایتام را پوشش می‌دهند که کاری منطقه‌ای و انسانی و خدایی است و خداوند پاداش آن را در دنیا و آخرت می‌دهد.

وی اضافه کرد: آرامش، پاداش نیکوکاری در دنیا است و هر خیری که گام بر‌می‌دارد دارای فرزندان نیکو می‌شود.

معاون رئیس جمهور ترویج نوعدوستی و انسان‌دوستی را نشانه اقدام نیکوکاران دانست و تصریح کرد: کار خداگونه خیران موجب رضایت‌مندی خالق است.

وی با اشاره به اینکه از تمام مسئولان و نیکوکاران که برای خدمت وارد صحنه شدند باید قدردانی شود، تصریح کرد: خیران به دولت، ملت و آینده شهر خود کمک می‌کنند.

خباز، خاطرنشان کرد: میزان رشدیافتگی جامعه با تعداد سازمان‌های مردم‌نهاد ارتباط دارد و این گفته شهید مطهری است.

وی با تصریح بر اینکه خیران جهادگونه تلاش می‌کنند، یادآور شد: مردم با دعوت دولت از گرفتن یارانه انصراف دادند که کاری خداپسندانه بود.

معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی مجلس رئیس جمهور متذکر شد: یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان انصراف یارانه می‌تواند منشأ اثر در کم کردن نیازهای جامعه باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=126089

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر