2

افزایش رضایت مشتری، محور فعالیت های ایران خودرو

  • کد خبر : 126242
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱

با توجه به افزایش تیراژ تولید و رقابتی تر شدن بازار، مهمترین رسالت ایران خودرو در سال جاری مشتری مداری و ارتقای رضایتمندی مشتریان است.

قائم مقام ارشد مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، هنگام بازدید از معاونت بازاریابی و فروش شرکت ضمن بیان این مطلب گفت: بازاریابی و فروش جایگاه ویژه ای در شناسایی ذائقه مشتری و تعریف محصول جدید و منطبق با نیاز بازار دارد که با برنامه ریزی دقیق، در نهایت سهم ایران خودرو از بازار نیز توسعه خواهد یافت.

 

عباس ملکی تهرانی، بازاریابی و فروش را کانال ارتباطی مستقیم با مشتریان دانست و گفت: فروش می تواند با دریافت مشکلات کیفیتی محصولات از طریق مشتریان و انعکاس آن به تولید، در افزایش کیفیت محصولات موثر باشد.

 

وی محصول دنا را ممارستی برای عرضه خودرو در کلاس جهانی خواند و گفت: معاونت بازاریابی و فروش به عنوان صاحب و مالک فرایند فروش می تواند با شناخت صحیح از نیاز مشتریان و بازار در طراحی محصول، ترکیب تولید و تیراژ آن اثرگذار باشد.

 

ملکی تهرانی جایگزینی خودروهای فرسوده را از وظایف اجتماعی در حوزه بازاریابی و فروش خواند و ضمن تاکید بر لزوم ارتقای سطح فروش و خدمات پس از فروش اظهار کرد: جایگزینی خودروهای فرسوده و توسعه ناوگان تاکسی رانی باید به صورت جدی دنبال شود. همچنین با توجه به افزایش تیراژ تولید، ‌برای تسهیل حمل محصولات برنامه ریزی شود.

 

در این جلسه عبداله بابایی، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو نیز در خصوص عملکرد حوزه های فروش، مناطق، توسعه زیرساخت ها و تحویل در سال گذشته و برنامه های تدوین شده برای سال ۹۳ در حوزه خودروهای فرسوده و تاکسی، ارتقای سطح کیفی لجستیک و حمل توضیحاتی ارایه کرد.

 

نمایندگی ها، ویترین ایران خودرو

 

قائم مقام ارشد مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با حضور در تعمیرگاه شماره یک ایران خودرو در جریان نحوه ارایه خدمات به مشتریان قرار گرفت.

 

ملکی تهرانی در این بازدید اظهار کرد: نمایندگی‌ها ویترین ایران‌خودرو هستند و مشتریان تمام نقاط قوت و بهبود آن‌ها را به گروه صنعتی نسبت می‌دهند.

 

وی افزود: امیدواریم افزایش و بهبود شاخص‌های کیفی تولید خودرو که در حال حاضر در رأس برنامه‌های مدیریتی ایران‌خودرو قرار گرفته، منجربه کاهش نیاز به مراجعه به تعمیرگاه‌ها شود.

 

ملکی تهرانی ادامه داد: تضمین کیفیت خدمات باید در برنامه‌های آتی حوزه خدمات قرار گیرد تا مشتریان با اطمینان خاطر از سلامت خودرو، از تعمیرگاه خارج شوند.

 

این مقام گروه صنعتی ایران‌خودرو اظهار کرد: تعمیرگاه‌های مرکزی با توجه به موقعیت حساس خود در بین مشتریان باید سیاست‌ها و برنامه‌های دقیق‌تر و مناسب‌تری را اجرا کنند و الگویی برای سایر نمایندگی‌ها باشند.

 

ملکی تهرانی در خصوص سیستم بهره‌وری و انگیزشی کارکنان گفت: سیستم‌های بهره‌وری مدیریتی باید به گونه‌ای تعریف شده باشد که کارکنان انگیزه بالایی برای ارایه خدمات بهینه داشته باشند. همچنین این سیستم انگیزشی باید متناسب با میزان رضایت مشتریان پایه‌گذاری شود تا در نهایت یک رابطه برد ـ برد میان مشتریان و ارایه دهندگان خدمات شکل گیرد.
وی در پایان با اشاره به بالا رفتن توقع ذی‌نفعان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، پیرو کسب رتبه اول در بین تمام خودروسازان کشور در سال گذشته، گفت: به میزان دست‌یابی به امتیازهای بالاتر در شاخص‌های ارایه خدمات، وظیفه ما هم در این حوزه سنگین‌تر می‌شود و امیدواریم تلاش‌های همکارانمان در شرکت ایساکو و نمایندگی‌های مجاز، رضایت روزافزون هموطنانمان را در پی داشته باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=126242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر