1

واژه تفکیک جنسیتی برای ما نیست و برای آن طرفی آبی‌ها است

  • کد خبر : 12717
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۴

کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه مراسم تقدیر از خبرنگاران برتر حوزه وزارت علوم با اشاره به هزینه‌های دوره دکترای گفت: هزینه اعلام شده برای دوره دکترای پولی دانشگاه یک پنجم هزینه واقعی این دوره است. کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه مراسم تقدیر از خبرنگاران برتر حوزه وزارت […]

کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه مراسم تقدیر از خبرنگاران برتر حوزه وزارت علوم با اشاره به هزینه‌های دوره دکترای گفت: هزینه اعلام شده برای دوره دکترای پولی دانشگاه یک پنجم هزینه واقعی این دوره است. کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه مراسم تقدیر از خبرنگاران برتر حوزه وزارت علوم با بیان اینکه هزینه‌هایی که از سوی دولت برای دوره دکترای لحاظ می‌شود ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است، گفت: هزینه اعلام شده برای دوره دکترای پولی دانشگاه یک پنجم هزینه واقعی این دوره است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه چیزی به عنوان تفکیک جنسیتی وجود ندارد گفت: واژه تفکیک جنسیتی برای ما نیست و برای آن طرفی آبی‌ها است؛ با استفاده از این واژه در زمین دشمن داریم بازی می‌کنیم.

وی گفت: وزارت علوم در حال اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و باید از مسئولین دوره‌های قبلی پرسیده شود چرا این مصوبه را اجرا نکرده اند.

وی همچنین با اشاره به آغاز سال تحصیلی گفت: ۹۰ درصد دانشگاه‌های کشور در روز ۲۶ شهریور ماه کلاس های خود را برگزار می‌کنند.

وی همچنین به رتبه بندی دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: رتبه بندی دانشگاه‌ها به زودی نهایی می‌شود.

وزیر علوم درباره هدفمندی یارانه‌ها گفت: در طول یک سال و نیم گذشته تیم‌های کارشناسی درباره هدفمندی یارانه‌ها اقدامات کارشناسانی انجام داده‌اند حتی به صورت نمونه در تعدادی از دانشگاه اجرایی شد به راهکار هایی رسیدیم که این راهکارها در حال اجرایی شدن است.

خبرنگار- عطیه زنگنه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر