2

هر پاداشی که مربیان تیم ملی تعیین کنند به آنها پرداخت می‌کنیم

  • کد خبر : 12728
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۹

محمد عباسی در حاشیه بازدید از اردوی تیم‌های ملی کشتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ خوشحالم که در جمع‌ کشتی‌گیران هستم و از کسانی که زمینه این دیدار را فراهم کردند، تشکر می‌کنم.وی گفت: با توجه به موقعیت پهلوانی که رشته کشتی در جامعه دارد، انتظار بیشتری از ورزشکاران این رشته می‌رود و عمده‌‌ترین مسئله‌ای […]

محمد عباسی در حاشیه بازدید از اردوی تیم‌های ملی کشتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ خوشحالم که در جمع‌ کشتی‌گیران هستم و از کسانی که زمینه این دیدار را فراهم کردند، تشکر می‌کنم.وی گفت: با توجه به موقعیت پهلوانی که رشته کشتی در جامعه دارد، انتظار بیشتری از ورزشکاران این رشته می‌رود و عمده‌‌ترین مسئله‌ای که از آنها انتظار داریم، اینکه در تمام عرصه‌ها از تمدن بزرگ ایران اسلامی دفاع کنند.

وزیر ورزش وجوانان افزود: از دید مربیان و کشتی‌گیران می‌گویم که آنها خودشان را مقابل بزرگی ملت ایران مدیون می‌دانند و باید افق دید بلندی داشته باشند. وقتی به تعلق خودمان به ایران اسلامی نگاه می‌کنیم همواره در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستادگی کرده‌ایم و ایستادگی را در دفاع مقدس ثابت کردیم و مطمئنم می‌توانیم در عرصه‌های ورزشی هم باردیگر بزرگی ملت ایران را نشان دهیم.

عباسی درمورد جوایز اهدایی به قهرمانان گفت:‌ هر پاداشی که مربیان تیم ملی تعیین کنند به آنها پرداخت می‌کنیم و در صحبت با رئیس جمهور نیز این موضوع را تأکید خواهم کرد.

وی ادامه داد: در طول تاریخ همیشه کارشکنی‌هایی برای ورزش ایران از سوی سایر کشورها اتفاق افتاده است اما هیچ‌گاه نتوانسته‌اند مانع قهرمانی ورزشکاران ما شوند. برای کسب موفقیت‌های بزرگ روش‌های مختلفی وجود دارد که مهم‌ترین آن حس انسانیت و رسیدن به خودباوری است. هیچ‌کس با غرور به جایی نمی‌رسد و همواره پهلوانان بزرگ اخلاق و منش جوانمردی را با خود به همراه داشتند.

وی در مورد حل مشکلات کشتی گفت: نگاه مردم ایران همواره با کشتی عجین شده است. ورزش ابعاد مختلفی دارد و ما همواره به مشکلات توجه داشته‌ایم و ساختاری را ایجاد کرده‌ایم که به همه آنها رسیدگی شود. از جمله مشکل معیشتی ورزشکاران.

وزیر ورزش و جوانان درخصوص دلالی در فوتبال ایران عنوان کرد: باید ادعا حقیقی باشد و ما نمی‌توانیم بر مبنای صحبت‌ها و شنیده‌ها قضاوت کنیم. در هیچ رشته‌ای نباید مواضع غیر اصولی و غیر اخلاقی رسوخ کند و شأن ملت ایران قیمت‌گذاری روی افراد نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر