3

حمید استیلی:بازی سختی در اصفهان داریم

  • کد خبر : 12735
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۷

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای بازی مقابل ذوب آهن هیچ استرسی ندارم. حمید استیلی درباره دیدار روز پنجشنبه مقابل ذوب آهن عنوان کرد: بازی سختی در اصفهان داریم. ذوب آهن در چند سال گذشته نشان داده با کادر فنی و بازیکنان خوب، تیم بسیار خطرناکی است و در خانه خود به سختی امتیاز از […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای بازی مقابل ذوب آهن هیچ استرسی ندارم.

خبرگزاری فارس: استیلی: استرس ندارم؛ نگران ملی‌پوشانم هستم

حمید استیلی درباره دیدار روز پنجشنبه مقابل ذوب آهن عنوان کرد: بازی سختی در اصفهان داریم. ذوب آهن در چند سال گذشته نشان داده با کادر فنی و بازیکنان خوب، تیم بسیار خطرناکی است و در خانه خود به سختی امتیاز از دست می دهد اما هر تیمی نقاط ضعفی هم دارد.

وی افزود: با توجه به زمانی که داشتیم خوب تمرین کردیم و خودمان را آماده می کنیم تا یک بازی خوب را در اصفهان به نمایش بگذاریم.

استیلی تصریح کرد: تنها مشکل تیم ما بازیکنان ملی پوش هستند که یک روز قبل از بازی به ما اضافه می شوند. مجبوریم با این وضعیت مقابل ذوب آهن بازی کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ این سؤال که آیا برای این مسابقه استرس دارید گفت: هیچ استرسی ندارم چون شرایط تیم با توجه به تمرینات خوبی که انجام داده ایم بسیار خوب است. خوشبختانه بازیکنان هم در شرایط خوبی هستند فقط نگرانی اصلی من بازیکنان ملی پوش هستند که امیدوارم برای آنها در بازی برابر قطر اتفاقی نیفتد.

وی درباره اینکه بازی کردن نورمحمدی با دست شکسته خطری برای او نخواهد داشت گفت: باید شرایط نورمحمدی را قبل از بازی بسنجیم. اگر شرایط ایده آل را داشت بازی می کند در غیر این صورت تصمیم دیگری می گیریم.

استیلی درباره مصدومیت اولادی و نوروزی تصریح کرد: این هم یک بدشانسی است. این دو بازیکن در خط حمله ما هستند؛ خطی که من تاکید زیادی روی آن در ابتدای فصل داشتم اما متاسفانه دچار این بدشانسی شده اند. این مصدومیت ها جزیی از فوتبال است. اولادی در بازی برابر شاهین مصدوم شد و نوروزی هم از سال گذشته مصدوم بود. کادر پزشکی ما در تلاش است این دو بازیکن را برای بازی های بعدی آماده کند

وی در جواب اظهارات مظلومی که گفته بود فولاد قرمزپوش را برده ایم و حالا دو قرمزپوش دیگر را باید ببریم تاکید کرد: من به آقای مظلومی احترام می گذارم اما فعلا تمام فکرم بازی با ذوب آهن است. انشاءالله وقتی که بازی با ذوب آهن را پشت سر گذاشتیم به بازی با استقلال فکر می کنیم اما قبول دارم بازی های قبل از دربی حساسیت خاص خودش را دارد.

استیلی درباره احتمال تغییرات در ترکیب پرسپولیس به فارس گفت: باید تا روز بازی منتظر باشیم تا ببینیم وضعیت بازیکنان ما چگونه است. شاید تغییراتی داشته باشیم اما فعلا چیزی مشخص نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر