2

آخرین وضعیت استیضاح وزیر نیرو

  • کد خبر : 127424
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸

عضو هیئت رئیسه مجلس از تعیین تکلیف استیضاح چیت‌چیان در نشست مشترک استیضاح‌کنندگان و هیئت رئیسه مجلس خبر داد و گفت: به دلیل سفر کاری خارج از کشور چیت‌چیان زمان دقیق این نشست مشخص نیست.

ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در مورد آخرین وضعیت استیضاح وزیر نیرو در مجلس، گفت: از سوی هیئت رئیسه مجلس به بنده مأموریت داده شده تا موضوع استیضاح وزیر نیرو را پیگیری کنم که بر این اساس قرار شده تا چیت‌چیان در جلسه‌‌ای با حضور بنده و نمایندگان استیضاح‌‌کننده حضور یابد.

وی افزود: قرار است در این جلسه در مورد موارد استیضاح وزیر نیرو تبادل نظر کنیم که نتیجه آن به نظرات کارشناسی و به این بستگی دارد که این نظرات تا چه حد مورد قبول و رضایت نمایندگان واقع شود. پس از آن براساس استدلال‌ها و مباحث کارشناسی که مطرح می‌شود، در مورد استیضاح تصمیم‌گیری می‌کنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس در مورد زمان دقیق برگزاری این نشست، اظهار داشت: با توجه به اینکه وزیر نیرو در سفری دو یا سه روزه به خارج از کشور رفته است، بنابراین قرار شد پس از اینکه وی از سفر بازگشت، این نشست برگزار شود. اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست.

پیشتر حسین حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس و یکی از طراحان استیضاح وزیر نیرو از تشکیل کمیته‌ای ۳ نفره برای بررسی استیضاح چیت‌چیان خبر داده بود. همچنین، امیر عباس سلطانی نماینده مردم بروجن در مجلس هم در گفت‌وگوی دیگری به خبرنگار پارلمانی تسنیم در مورد علل طرح استیضاح وزیر نیرو گفته بود که وزارت نیرو به تازگی اقدام به حفر تونل آب بین استان‌های خوزستان و چهار محال و بختیاری کرده که این موضوع مشکلاتی را برای اهالی این مناطق ایجاد کرده است و با وجود درخواست‌های مکرر از وزیر نیرو برای توضیح در مورد آن، با پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای مواجه نشدیم که این موضوع مهم‌ترین دلیل استیضاح وزیر نیرو است.

طرح استیضاح وزیر نیرو از سوی نمایندگان استان‌های چهار محال و بختیاری، اصفهان و خوزستان در مجلس پیگیری می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=127424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر