1

دروغ پردازی کارمند VOA با سوءاستفاده از اسم استاد لطفی

  • کد خبر : 127713
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰

این استاد شناخته شده موسیقی سنتی، متعاقب طرح انتقادات صریح و بی پرده از دوست و همکار سابقش “شجریان” ، توسط بسیاری از رسانه‌های مدعی حمایت از هنر و هنرمند «بایکوت خبری» شده بود.

مرحوم استاد “محمدرضا لطفی” با آنکه چهره‌ شناخته شده ای برای علاقمندان موسیقی‌ سنتی بود، اما از حیث ناگفته ماندن سوابق انقلابی و دینی‌اش، هیچ‌گاه آنطور که باید معرفی نشد. به خصوص که متعاقب طرح انتقادات صریح و بی پرده از دوست و همکار سابقش “شجریان” ، توسط بسیاری از رسانه‌های مدعی حمایت از هنر و هنرمند «بایکوت خبری» شده بود.

 

آن مرحوم که شجریان را به دلیل همراهی و همصدایی با رسانه‌های ضدانقلاب -مانند بی‌بی‌سی فارسی و صدای امریکا- طی سال‌های اخیر مورد ملامت قرار داده بود، به جرم پشتیبانی نکردن از فتنه گران آماج بی مهری رسانه های بیگانه قرار گرفت.

 

اکنون جالب است که بعد از درگذشت استاد لطفی، برخی دست اندرکاران همین رسانه ها مدعی بایکوت ایشان از سوی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران هستند!

به دنبال فوت این استاد مشهور موسیقی سنتی و انعکاس گسترده مصاحبه چندسال قبل او در انتقاد از همصدایی شجریان با بلندگوهای دشمن، یکی از کارمندان بخش فارسی صدای امریکا -که پز تحصیلات آکادمیک روزنامه نگاری هم می دهد- به دروغ پردازی با سوءاستفاده از نام مرحوم محمدرضا لطفی متوسل شد.

 

“آرش سیگارچی” که چندی پیش به دلیل عملکرد ضعیفش تنزل جایگاه یافت و از مقابل دوربین صدای امریکا به پشت صحنه رانده شد، در صفحه فیس بوکش ادعا کرد که «یکبار هم فیلم و عکس «محمدرضا لطفی» را در صداوسیما نشان ندادند، حالا هی درباره اش می گویند…..»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=127713

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خداییش دروغ گفته؟
    ما که نمیشناختیمش! شمام مسلمونید؟
    حالا یه کافر یه کلمه صادقانه بگه بازم میگید دروغ میگه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر