2

مریلا زارعی عکس ۲۰سالگی‌اش را تکذیب کرد

  • کد خبر : 127790
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰

مریلا زارعی، بازیگر سینما و تلویزیون نسبت به انتشار بعضی تصاویر و اطلاعات غلط از وی در خبرگزاریها و سایتهای خبری گلایه کرد.

در چند روز گذشته تصویری  منسوب به مریلا زارعی در برخی از سایتهای منتشر شده و اعلام شده که تصویر وی در ۲۰ سال  پیش و  در زمان حضور در فیلم سلام سینماست .

مریلا زارعی با تکذیب این خبروعکس  گفت:  تصویری که به تازگی  منتشر شده  و اعلام شده که چهره من در فیلم سلام سینما است  به هیچ عنوان ارتباطی با من ندارد و تصویر یکی از بازیگران فیلم است که  نام  وی را نمی دانم .

وی ادامه داد : متاسفانه در برخی سایتها و حتی ویکی پدیا اطلاعات غلطی درباره من منتشر شده است که صحیح نیست به طور مثال  بعضی اطلاعات شخصی که از من در ویکی پدیا منتشر شده درست نیست و قابل انتشار نیست.

زارعی با در خواست از خبرگزاری‌ها سایتهای خبری  و روزنامه ها در انتشار اطلاعات درست اعلام کرد که انتظار می رود رسانه های وزین و معتبر برای درج اطلاعات بازیگران از منابع موثق استفاده کنند .

مریلا زارعی متولد تهران ،۲۵ فروردین ۱۳۵۳ است .وی تاکنون در بیش از ۵۰ فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی  حضور داشته است.

زارعی تاکنون ۲۰ بار در جشنها و جشنواره های همچون جشنواره فیلم فجر ،جشن سینمای ایران (خانه سینما)،جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران نامزد دریافت جایزه شده است.

زارعی هم چنین برای بازی در فیلم سربازهای جمعه به کارگردانی مسعود کیمایی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن و  برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم شیار ۱۴۳ شده است.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=127790

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر