1

کروش: از طریق وکیلم موضوع آل‌اشپورت را پیگیری می‌کنم

  • کد خبر : 128069
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۱

کارلوس کروش می‌گوید دوست ندارد در مورد مسائل شخصی خودش صحبت کند.

به گزارش  خبرآنلاین؛ کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز تیمش گفت: «ما سعی می‌کنیم روی کارمان تمرکز کنیم. البته عواملی هستند که می‌خواهند به کار ما خدشه وارد کنند ولی ما روی کارمان متمرکز می‌شویم. ما تمام اطلاعات لازم را در مورد رقبای ایران جمع کرده‌ایم. حتی عملکرد بازیکنان آن‌ها در باشگاه‌هایشان را هم بررسی می‌کنیم.»
او در مورد وضعیت دروازه ایران در جام جهانی هم گفت: «ما به عنوان تیم اول گروه به جام جهانی صعود کردیم و در اکثر بازی‌هایمان گل نخوردیم. من از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام. برنامه ریزی ما برای بالا بردن سطح بازیکنان است. در اردوی اتریش این هدف را دنبال می‌کنیم.»
خبرنگاری از کروش در مورد صحبت‌های وزیر ورزش سوال کرد که کروش گفت: «دوست ندارم در این شرایط در مورد مطالب کم اهمیت صحبت کنیم. امیدوارم آخرین بار باشد که در مورد این موضوع صحبت می‌کنم. در مورد صحبت‌های من اطلاع رسانی بدی به وزیر ورزش شده است. من برای حل مشکلات شخصی‌ام با آل اشپورت همه چیز را به وکیلم واگذار کردم. بعضی‌ها برداشت‌های اشتباه خود را در مورد صحبت‌های من به وزیر منتقل کرده‌اند. من دوست ندارم در مورد مسائل شخصی خودم صحبت کنم. مطمئنا وکیلم این موضوع را پیگیری می‌کند و اطلاع رسانی خواهم کرد.»
کروش در مورد مشکلات لباس‌های تیم ملی هم گفت: «ما سه بازی حساس مقابل قطر، لبنان و کره جنوبی داشتیم که کیفیت لباس‌هایمان در این مسابقات خوب نبود. در شرایط جوی کره، این ماجرا می‌تواست باعث عدم نتیجه‌گیری تیم ملی شود و ایران به جام جهانی نرسد. یک مثال دیگر می‌زنم. اگر شماره پای کسی ۳۴ باشد و شما به او کفش ۲۴ بدهید نمی‌تواند با آن راه برود. یک مثال دیگر هم می‌زنم. اینکه اگر به شما یک دست گرمکن بدهند و به مدت ۲۱ روز، صبح و بعد از ظهر با آن تمرین کنید اصلا مناسب نیست. من متاسفم که این مسائل را مطرح می‌کنم.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=128069

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر