1

دستگیری عاملان درگیری کوار

  • کد خبر : 12928
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۰ - ۹:۳۹

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری عاملان درگیری روزهای اخیر در شهر کوار خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیروس سجادیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این حادثه، برخی افراد مخل نظم و امنیت اقدام به درگیری با مردم کرده‌اند که در دستور قرار گرفت و تعدادی از آنان دستگیر […]

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری عاملان درگیری روزهای اخیر در شهر کوار خبر داد.

خبرگزاری فارس: عاملان درگیری کوار دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیروس سجادیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این حادثه، برخی افراد مخل نظم و امنیت اقدام به درگیری با مردم کرده‌اند که در دستور قرار گرفت و تعدادی از آنان دستگیر شدند.
سجادیان با بیان اینکه با عوامل دیگر این حادثه نیز برخورد می‌شود افزود: پلیس با تمام مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع می‌کند و اجازه نمی‌دهد که امنیت جامعه را بر هم زنند.
فرمانده انتظامی استان فارس همچنین درباره تبلیغ رسانه‌های غربی و انعکاس اخبار واقعه کوار ابراز داشت: این رسانه‌ها دروغگو هستند و اقدام به بیان هر صحبتی می‌کنند که نباید به آنان اعتماد کرد.
فرمانده جدید انتظامی فارس که از امروز فعالیت خود را آغاز کرده است در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: توسعه امنیت پایدار با مشارکت مردم را در برنامه داریم.
سجادیان ادامه داد: تقویت دانش پلیسی، آمادگی جسمانی، بهره‌گیری از فناوری اطلاعات، به کارگیری شیوه و شگردهای خاص کشف علمی جرایم، تقویت سرمایه عظیم نیروی انسانی، توجه به معیشت کارکنان، شایسته‌سالاری و مشارکت مردمی از جمله مواردی است که در تولید و توسعه امنیت پایدار باید مورد توجه قرارگیرد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: این مهم در استان فارس با همدلی و همگرایی تمام مسوولان، اقشار مختلف مردم و اصحاب رسانه در دستور کار قرار می‌گیرد.
شهرستان کوار در ۴۵ کیلومتری شهر  شیراز قرار دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12928

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]