1

شهردار تبریز عذرخواهی نکرد

  • کد خبر : 130001
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۷

شهردار تبریز گفت: در پی حادثه تلخ فوت یک شهروند در خیابان شریعتی تبریز، دستور جمع آوری همه بلوک ها از سطح معابر شهر تبریز داده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق نجفی قبل از ظهر پنج شنبه در جمع مدیران شهرداری تبریز ضمن ابراز تاسف از واقعه خیابان شریعتی و فوت یک شهروند در این ماجرا افزود: حقیقتا این اتفاق بسیار تلخ غیر قابل جبران بوده و همه مجموعه شهرداری را متاثر کرده است.

وی افزود: تخلفات ساختمانی از این پس با هماهنگی جدی قضایی و پلمپ محل و نظارت دادستانی پیگیری خواهد شد و تمامی مناطق موظفند در کمترین زمان موجود به جمع آوری موانع فیزیکی اقدام کنند.

نجفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت مطالعه و دقت در انجام پروژه های شهری گفت: در صورتی که در تمامی پروژه های عمرانی شهر بر مدار مطالعه و تحقیق پیش برویم به طور خود به خود شاهد اعتماد شهروندان خواهیم بود.

وی ادامه داد: ازین پس سعی خواهیم کرد مطالعاتی که بر روی پروژه های عمرانی انجام می گیرد را به صورت آگهی به شرکت های توانمند و صلاحیت دار واگذار کنیم تا اینکه بتوانیم با روش علمی تر و همچنین کارشناسانه تر به ساخت و سازها بپردازیم.

شهردار تبریز با اشاره به ضرورت هم افزایی ها در مدیریت شهری گفت: در جهت امورات شهری و کمک به تحقق مدیریت هماهنگ شهری، مدیران مجموعه شهرداری بایستی بیش از این  و با هماهنگی داخل مجموعه، تدابیر مناسبی را اتخاذ کنند.

وی افزود: استفاده از توانمندی های بخش خصوصی و سرمایه گذاران از اهمیت زیادی برخوردار بوده و مسئولان نباید این افراد را در پیچ و خم کارهای اداری معطل کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=130001

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر