2

مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی منصوب شد

  • کد خبر : 131119
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۴

مهدی قزلی با رای اعضای هیئت امنای بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان مدیرعامل این بنیاد شد.

به گزارش مهر، اعضای هیئت امنای بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، عصر امروز در دومین نشست خود که به منظور تعیین مدیرعامل جدید این بنیاد در ساختمان معاونت فرهنگی ارشاد تشکیل شده بود، به مدیر عاملی مهدی قزلی رای دادند.

بر اساس این گزارش هیئت امنای بنیاد شعر و ادبیات داستانی شامل سیدعباس صالحی معاون فرهنگی وزیر ارشاد، محمدعلی زم معاون فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد کشور، محمدهادی ایازی رئیس شورای مشاوران شهردار تهران، سیدمجید حسینی مدیرعامل نشر شهر، ابراهیم حسن بیگی داستان نویس، اسماعیل امینی شاعر، مصطفی رحماندوست نویسنده، محمد حسنی مدیرعامل سابق بنیاد و مهدی قزلی در این جلسه بعد از بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل جاری حوزه شعر و ادبیات کشور با انتخاب قزلی که به تازگی به عضویت هیئت امنای این بنیاد منصوب شده است موافقت کردند.

مهدی قزلی پیش از این مدیر امور ادبی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بود و سردبیری هفت شماره مجله «داستان» و نگارش حدود ۳۰ عنوان کتاب داستانی و گزارشی را نیز در کارنامه ادبی خود دارد. در سال ۱۳۹۱ از قزلی مجموعه هشت سفرنامه و تک‌نگاری با عنوان «جای پای جلال» در خبرگزاری مهر منتشر ‌می‌شد که او در آنها، سفرنامه‌ها و تک‌نگاری‌های جلال آل‌احمد را در حین سفرهایی مشابه، بازخوانی می‌‌کرد. قزلی همچنین حواشی دیدارها و بازدیدهای رهبر انقلاب را برای پایگاه اینترنتی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب می‌نویسد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=131119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر