2

یکی از بازیکنان تیم الجیش به تیم فوتبال استیل آذین می پیوندد.

  • کد خبر : 13115
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۰

یک بازیکن سوری به تیم استیل آذین می پیوندد سایت ورزشی ‘ سورین ساکر ‘سوریه نوشت:یکی از بازیکنان تیم الجیش این کشور از هفته آینده به تیم فوتبال استیل آذین می پیوندد. سایت سورین ساکر روز جمعه نوشت: روادید و رضایتنامه ”معتز کیلونی” بازیکن تیم فوتبال الجیش سوریه برای پیوستن به تیم استیل آذین که […]

یک بازیکن سوری به تیم استیل آذین می پیوندد

سایت ورزشی ‘ سورین ساکر ‘سوریه نوشت:یکی از بازیکنان تیم الجیش این کشور از هفته آینده به تیم فوتبال استیل آذین می پیوندد.

سایت سورین ساکر روز جمعه نوشت: روادید و رضایتنامه ”معتز کیلونی” بازیکن تیم فوتبال الجیش سوریه برای پیوستن به تیم استیل آذین که فصل گذشته از لیگ برتر ایران به دسته اول سقوط کرد، صادر شده است.
براساس این گزارش ، این بازیکن هفته گذشته با سفر به ایران با مسوولان تیم استیل آذین به توافق رسید و باشگاه استیل آذین نیز برای صدور رضایتنامه این بازیکن باید ۱۵ هزار دلار به باشگاه الجیش پرداخت کند.
سایت یاد شده، مدت زمان قرارداد این بازیکن سوری با تیم استیل آذین را سه فصل اعلام کرد.
معتز کیلونی ۲۷ سال سن دارد و فوتبال خود را از باشگاه تشرین سوریه شروع کرد و سپس به تیم اول این باشگاه راه یافت و پس از آن به تیم الجزیره اردن پیوست .
وی در فصل جدید به تیم الجیش سوریه پیوست و قرار است فوتبال خود را همراه با تیم استیل آذین در لیگ دسته اول ایران ادامه دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13115

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]