3

رابطه فساد اخلاقی علیرضا نوری زاده با فرنوش رام +تصاویر

  • کد خبر : 79017
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۹:۰۲

مهدی روحانی نظامی سابق رژیم منحوس شاهنشاهی که خود را تیسمار می نامد و همه ساله با تعیین روز رستاخیز موجبات خنده و شادی ملت ایران را فراهم می کند در تازه ترین نوشتار خود که در سایت شخصی وی نیز منتشر شده پرده از فساد اخلاقی علیرضا نوری زاده بر می دارد؛ وی در مقاله ای با عنوان « نوری زاده به دنبال پول با دست بوسی عرب‌ها» از رابطه فساد اخلاقی علیرضا نوری زاده با فرنوش رام گوینده رادیو اسرائیل می گوید!

مهدی روحانی: فرنوش رام – هم خوابه و معشوقه علیرضا نوریزاده می باشد، سرکار خانوم فرنوش رام گوینده رادیو اسرائیل بوده، ایشان همان زنی هستند که علیرضا نوریزاده بر روی کامپیوتر و اینترنت از او بوسه ‌می‌خواست … از سوی دیگر دامنه رسوایی اخلاقی علیرضا نوری از این فراتر رفته و او با مدیر شبکه العربیه نیز خارج از ضابطه داشته است.
“شایسته ربانی” همسر علیرضا نوری زاده در صفحه فیس بوک خود اقدام به انتشار عکسی از علیرضا نوری زاده در استودیو شبکه ایران فردا کرده است. یکی ازدوستان ربانی در ذیل این عکس پرده از رسوایی اخلاقی دیگر نوری زاده برداشته که در نهایت منجر به فحاشی کامنتی آن دو شده است.
منتهی رحمی مدیر تولید شبکه العربیه شخصی است که روابط غیر اخلاقی به وی منتسب شده. علیرضا نوری زاده در گذشته نیز با خانم فرنوش رام رابطه داشته که فیلم های آن در فضای مجازی منتشر شده است.
گفتنی است به علت ویرایش غلط این مقاله که توسط مهدی روحانی نگاشته و در سایت «تیمسار نیوز» منتشر شده بخشی از کلمات اضافه و حذف شده اند اما در متن نوشتار هیچ اعمال نظری صورت نگرفته و مطالب بدون دخل و تصرف بازنشر شده است.
ماهستیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=79017

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر