2

اظهارنظر مدیرعامل تراکتورسازی درباره تمدید علی کریمی و انصاری فرد

  • کد خبر : 131655
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: «کریم انصاری‌فرد برای فصل آینده به ما قولی نداده است و برداشتم این است که او منتظر اتمام جام جهانی و پیشنهاد‌های خارجی است.»

جمشید نظمی در مورد وضعیت مذاکره با علی کریمی گفت: «ظاهراً علی کریمی ۷، ۸ روز فرصت خواسته است تا به پیشنهاد خارجی که از سوی یکی از باشگاه‌ها به او ارائه شده جواب دهد. او فرصت را از ما خواسته تا برای فصل بعد تصمیم بگیرد.»

 وی در مورد اینکه بازیکنان تراکتورسازی برای بستن قرارداد درخواست تسویه‌حساب فصل قبل را دارند عنوان کرد: «ما پول ها را می‌دهیم و مشکلی نداریم، متأسفانه توقع بعضی‌ها بالا است. ما برگه صورتحساب را جلوی بازیکنان می‌گذاریم و از آنها می‌خواهیم اگر اشکالی هم در پرداختی‌ها وجود داشته به باشگاه اطلاع دهند. ما ابتدا توافق می‌کنیم و سپس قرارداد بازیکنان را به صورت کامل پرداخت می‌کنیم. به نحوی عمل می‌کنیم که در فوتبال ایران سابقه نداشته و اتفاقی که امسال در تراکتورسازی می‌افتاد، بعید است در تیم‌های دیگر تکرار شود.»

 مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد اینکه با حضور حامد لک، محسن فروزان، داوود نوشی صوفیانی و سیدحسین حسینی تعداد دورازه‌بانان تراکتورسازی چهار نفر است، خاطرنشان کرد: «ما با حسینی به توافق اولیه رسیدیم اما با توجه به اینکه فروزان را جذب کردیم، حیف بود این بازیکن خوب به عنوان دروازه‌بان سوم در تراکتورسازی پشت خطر بماند. قرار است او به ملوان برود. دروازه‌بانان ما برای فصل بعد حامد لک، محسن فروزان، و رمضانی هستند. داوود نوشی صوفیانی هم می‌تواند به هر تیمی که می‌خواهد برود.»

 نظمی با اشاره به وضعیت سعید دقیقی یادآور شد: «دقیقی اعلام کرد برایش مقدور نیست در تراکتورسازی تبریز بماند و می‌خواهد در جایی فعالیت کند که نزدیک به خانواده‌اش باشد.»

 وی در مورد موضعیت کریم انصاری‌فرد و اینکه این بازیکن اعلام کرده به تراکتورسازی قولی نداده است تصریح کرد: «انصاری‌فرد به ما قولی نداد تنها شرایطی به وجود آمد که با برادر او صحبت کردیم، برداشت ما این است که او می‌خواهد شرایطش را از جام جهانی ارزیابی کند تا اگر بستر فراهم بود به یکی از تیم‌های اروپایی بپیوندد. او به ما قولی نداده و اگر شرایط فراهم بود برای سال بعد با او صحبت می‌کنیم.»

فارس/ مدیرعامل تراکتورسازی در مورد وضعیت اسپانسر باشگاه تراکتورسازی گفت: «وضعیت اسپانسر را درست می‌کنیم. ما شرایط اسپانسرهای مختلف را بررسی می‌کنیم و با شرکت‌هایی که دارای شأن و منزلت باشگاه تراکتورسازی باشند به توافق می‌رسیم.»

 وی با اشاره به اینکه رسول خطیبی در کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته اعلام کرده در سال اول حضورش در تراکتورسازی تنها ۲۰ درصد بومی‌گرایی می‌کند عنوان کرد: «نمی‌توان به یکباره بومی‌گرایی را انجام داد و این کار باید در یک پروسه زمانی و با برنامه‌ریزی دقیق انجام شود تا بتواند جواب دهد. این کار را برای سال‌های آینده انجام می‌دهیم و قصد داریم در یک پروسه زمانی سه ساله به این هدف برسیم.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=131655

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]