1

رافخایی: علی کریمی از خیلی بازیکنان تیم ملی «سرتر» است

  • کد خبر : 131737
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳

مهاجم تیم ملوان با اشاره به علاقه این باشگاه برای جذب علی کریمی گفت: امیدوارم او به تیم ما بیاید تا بتوانیم از خلاقیت و تجربه چنین فوتبالیستی استفاده کنیم.

سید جلال رافخایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پیشنهاد ملوان به علی کریمی گفت: کریمی یکی از بهترین بازیکنان ایران است و حقش بود که در جام جهانی بازی کند. او از خیلی بازیکنان تیم ملی که اکنون در برزیل هستند سرتر و جایش در این جام خالی است. من عاشق فوتبال کریمی هستم و اخلاق و منش او را هم دوست دارم. امیدوارم شرایط برای حضور این بازیکن در تیم ما فراهم شود و خودش هم چند بار از علاقه‌اش برای حضور در ملوان حرف زده است.

وی ادامه داد: بابت فصل بعد کمی نگران هستم چون تعدادی از بازیکنان را از دست داده‌ایم. در حال حاضر نیاز به چند بازیکن باتجربه داریم تا ملوان از لحاظ تجربه در فصل جدید دچار مشکل نشود. استفاده از بازیکنان جوان نکته مثبتی است ولی به شرطی که به آنها اعتماد شود و زمان کافی را در اختیارشان قرار دهیم. استفاده از بازیکنان جوان هم پیامدهای مثبت دارد هم منفی، به همین دلیل ما نیاز به اضافه شدن چند بازیکن جدید داریم.

رافخایی در مورد شرایط فعلی ملوان عنوان کرد: هنوز تمرینات شکل جدی نگرفته ولی قرارداد چند بازیکن تمدید شده است. چند بازیکن هم به تیم اضافه شده‌اند ولی برای اینکه فصل آینده نتایج خوبی بگیریم نیاز به بازیکنان با تجربه داریم که باشگاه در راستای جذب آنها اقدام خواهد کرد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=131737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر