2

دستگیری شبکه سارقان مسلح +تصاویر

  • کد خبر : 132424
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۱

باند حدود ۵۰۰ میلیون تومان می باشد و ارزش وسایل مسروقه از جمله وسایل منزل با توجه به اینکه هنوز به صورت کامل مشخص نیست، برآورد نشده است

ایرنا: شبکه بزرگ سارقان مسلح و زورگیران در تهران شناسایی و دستگیر شدند. ۱۵ نفر از اعضای این باند دارای سابقه کیفری از جمله سرقت، شرارت، درگیری و زورگیری هستند.

سرهنگ عباسعلی محمدیان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل پلیس آگاهی تهران بزرگ، اعضای شبکه بزرگ سارقان مسلح و زورگیران دستگیر شده در پایتخت را ۲۱ نفر اعلام کرد و گفت: ۲۰ نفر از این نفرات دستگیر و یک نفر در درگیری کشته شده است. از این افراد تعدادی سلاح سرد و گرم کشف و ضبط شده است. در مجموع اعضای این باند چهار نفر خانم و بقیه آقا هستند که دو نفر از بانوان برای عادی سازی شرایط در سرقت ها حضور داشتند.

محمدیان به ارزش ریالی اموال مسروقه اشاره و اظهار کرد: ارزش اموال زورگیری شده توسط این باند حدود ۵۰۰ میلیون تومان می باشد و ارزش وسایل مسروقه از جمله وسایل منزل با توجه به اینکه هنوز به صورت کامل مشخص نیست، برآورد نشده است.

وی با اشاره به این که تاکنون بیش از ۵۰ نفر از شاکیان به پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کردند از شهروندان تهرانی و سایر شهرستانهای اطراف از جمله اسلامشهر که خودروی مزدا ۳ آنها به سرقت رفته است، تقاضا کرد به این مجموعه مراجعه کنند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، تهدید با سلاح سرد و گرم و ایجاد رعب و وحشت را مهمترین شیوه زورگیری و سرقت اعلام کرد و افزود: ۲ نفر از مال باختگان بشدت مجروح شدند.

وی سن سرکرده این باند را حدود ۳۰ سال اعلام کرد و گفت: این فرد که قبلا سابقه سرقت داشت با قرار وثیقه آزاد شده بود اما مجددا به همراه سایر اعضای باند اقدام به سرقت مسلحانه و زورگیری می کرد.

دستگیری شبکه سارقان مسلح +تصاویر

دستگیری شبکه سارقان مسلح +تصاویر

دستگیری شبکه سارقان مسلح +تصاویر

دستگیری شبکه سارقان مسلح +تصاویر

دستگیری شبکه سارقان مسلح +تصاویر

دستگیری شبکه سارقان مسلح +تصاویر

دستگیری شبکه سارقان مسلح +تصاویر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=132424

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر