1

دریادار فدوی:دکترین نظامی آمریکا دریاپایه است

  • کد خبر : 132682
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حضور ناوگان آمریکا در خلیج فارس گفت: دکترین امنیت ملی آمریکا بر ˈدریا پایهˈ بودن ارتش این کشور است از این رو باید توجه بیشتری را نسبت به این موضوع داشت.

دریادار علی فدوی در چهل و نهمین جلسه ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور با اشاره به گستردگی مرزهای دریای کشور گفت:با تدبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) موضوع دریا و توجه به نقش دریا در امنیت ملی جمهوری اسلامی در دستور فعالیت های نهادهای نظامی کشور قرار گرفته است.

دریادار فدوی خاطرنشان کرد:منبع ثروت اصلی کشور یعنی نفت در سواحل دریایی کشور وجود دارد و حمل و نقل کالاهای مصرفی به کشور هم از مسیر دریا می گذرد.

وی با اشاره به محرومیت های ساکنان سواحل دریایی کشورگفت: باید در کنار توجه به علوم و فنون دریایی محرومیت زدایی از سواحل دریایی کشور و در سواحل جنوبی کشور مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران ادامه داد: تخصیص مناسب منابع به بخش علوم و فنون دریایی، ساخت سازه های مناسب دریایی و سایر اقدامات لازم در این زمینه باید در زمره اهم موارد مورد توجه در سند جامع توسعه دریایی کشور باشد.

چهل و نهمین جلسه ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور عصر گذشته در شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=132682

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]