2

میرسالاری در گفتگوی اختصاصی با افق: تندروها در دولت امید جایی ندارند

  • کد خبر : 93405
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۴

تمام خواست و تدبیر دولت امید در راستای اعتدال و بالانس نیروها و جریانهای سیاسی در جهت سازندگی و خدمات شایسته به مردم غیرتمند و مقتدر ایران اسلامی است.

سید محمدمهدی میرسالاری، رئیس ستاد اقوام و عشایر زاگرس نشینان در ستاد حسن روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی افق به بیان مواضع خود در خصوص دولت تدبیر و امید پرداخت.

آنچه در زیر می خوانید حاصل گفت‌وگوی خبرنگار خبرنگار سیاسی افق با وی است.

*خود را معرفی کرده و در انتخابات ریاست جمهوری چه مسئولیتی را بر عهده داشتید؟

سید محمدمهدی میرسالاری هستم و در ستاد انتخاباتی حسن روحانی رئیس جمهور منتخب، مسئولیت ستاد اقوام و عشایر زاگرس‌نشینان را بر عهده داشتم. ستادی را برای سرو سامان دادن به امور عشایر و خصوصا اقوام و قومیت ها و جمع آرای آنها در انتخابات تشکیل دادیم و در راستای منویات رهبری و جذب حداکثری مردم پای صندوق های رای همه تلاش خود را به کار بستیم و در تهران و شهرستاها  و اقوام مختلف مقیم مرکز، در جلسات متعدد این موضوع را پیگیری کردیم و به لطف خدا توانستم به عنوان یک رزمنده و جانباز، آرای قابل توجهی را از مناطق مرزی و قومیت های مختلف برای دکتر روحانی به دست آورم.

* به نظر شما به عنوان یکی از افراد فعال در ستاد دولت اعتدال، دولت تدبیر و امید چه چشم اندازی برای استفاده از اقوام و عشایر در دولت خود دارد؟

اقوام و عشایر به عنوان مرزبانان و چهره های شایسته و برجسته کشور که در پیروزی انقلاب نقش اساسی داشته اند باید در دولت تدبیر و امید و مدیریت کشور نقش و حضور داشته باشند چرا که می توانند در سلامت مدیریت کشور نقش آفرین باشند. ضمن اینکه مدیران شایسته و وزرای توانمند دولت های گذشته از افتخارات اقوام و عشایر کشور بوده اند و باید از این ظرفیت ها استفاده کرد.

*رویکرد دولت امید چیست؟

هدف دولت امید، به کارگیری نیروهای کارآمد و متخصص و توانمند درعرصه اجرایی است و این دولت از تمامی ظرفیت ها به استثنای نیروهای تندرو و حاشیه دار استفاده خواهد کرد. قطعا نیروهای تندرو در دولت یازدهم جایی ندارند چراکه خواست و نظر آنها مغایر با خواست رئیس جمهور منتخب است. تمام خواست و تدبیر دولت امید در راستای اعتدال و بالانس نیروها و جریانهای سیاسی در جهت سازندگی و خدمات شایسته به مردم غیرتمند و مقتدر ایران اسلامی است.

*به نظر شما اعتدال در رفتار و استفاده از افراد میانه رو در دولت یازدهم، چقدر در تعاملات بین المللی موثر است؟

اعتدال در رفتار می تواند در ثبات بین المللی و اقتدار ایران اسلامی و توجهات و خواست رهبری موثر باشد و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به چشم اندازها و اهدافش نزدیک کند. همچنین اعتدال در رفتار دولت امید می تواند  به جهانیان ثابت کند که ایران به دنبال ثبات و امنیت در جهان است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=93405

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر