4

اسامی گزینه های نامزدهای مربیگری تیم ملی امارات

  • کد خبر : 13317
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۶

پس از دومین شکست تیم ملی امارات در مرحله گروهی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مقابل لبنان، مقامات فوتبال امارات کاتانچ، سرمربی این کشور را برکنار کردند. بر همین اساس اماراتی‌ها که خود را برای سومین دیدار از مرحله گروهی مقابل کره‌جنوبی که سخت‌ترین آن هم محسوب می‌شود، آماده می‌کنند این روزها نامزدهای زیادی […]

پس از دومین شکست تیم ملی امارات در مرحله گروهی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مقابل لبنان، مقامات فوتبال امارات کاتانچ، سرمربی این کشور را برکنار کردند.
بر همین اساس اماراتی‌ها که خود را برای سومین دیدار از مرحله گروهی مقابل کره‌جنوبی که سخت‌ترین آن هم محسوب می‌شود، آماده می‌کنند این روزها نامزدهای زیادی را برای سرمربیگری این تیم معرفی کرده‌اند.

پس از معرفی نام‌هایی مانند آبل براگا، سرمربی سابق الجزیره امروز نیز نام‌هایی مانند کارلوس دونگا، سرمربی سابق تیم ملی برزیل و مهدی علی، سرمربی تیم امید امارات برای هدایت اماراتی‌ها مطرح شد.
اماراتی‌ها پنجشنبه جلسه اضطراری را برای معرفی سرمربی جدید این کشور برگزار کردند و به نظر می‌رسد مهدی علی برای احراز این سمت از شانس زیادی برخوردار باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر