1

تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دیدار دوستانه به مصاف ایتالیا می‌رود

  • کد خبر : 13689
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۳

تیم ملی فوتبال به مصاف ایتالیا می‌رود قرار شد تا فدراسیون فوتبال ایران و ایتالیا در زمینه برگزاری دیدارهای دوستانه بین تیمهای ملی دو تیم در رده های بزرگسالان (آقایان و بانوان)، امید، جوانان ( آقایان و بانوان ) و فوتسال همکاری های لازم را برای رشد و گسترش فوتبال در با یکدیگر انجام دهند. […]

تیم ملی فوتبال به مصاف ایتالیا می‌رود

قرار شد تا فدراسیون فوتبال ایران و ایتالیا در زمینه برگزاری دیدارهای دوستانه بین تیمهای ملی دو تیم در رده های بزرگسالان (آقایان و بانوان)، امید، جوانان ( آقایان و بانوان ) و فوتسال همکاری های لازم را برای رشد و گسترش فوتبال در با یکدیگر انجام دهند.

سایت رسمی فرداسیون فوتبال نوشت: پس از برگزار ی نشست علی کفاشیان-رئیس فدراسیون با جان کارلو آبته رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا ،توافق نامه همکاری بین فدراسیون فوتبال ایتالیا و ایران امضا شد.

همکاری مسئولان دو فدراسیون در جهت برگزاری کنفرانسها و سمینارها ،دوره های آموزشی و فنی، تبادل تجربه و مهارت در جنبه های ساختاری و مدیریتی و همچنین اقدامات لازم برای تاسیسات ورزشی،تجهیزات علمی و ورزشی، تبادل اطلاعات مربوط به آموزش کادر فنی و اهداف سازمانی، تبادل تجربیات ،مهارت و آموزش، ایجاد مراکز ورزشی یا تاسیسات برای رقابتها، آموزش و تبادل اطلاعات در زمینه فنی و تخصصی، مورد بررسی و توافق اعضا قرا رگرفت.

همچنین دو طرف در ارتباط با موارد خاص و روابط بین المللی به ویژه مواردی که در حیطه فعالیتهای تعریف شده از سوی فیفا قرار دارند، مشاوره متقابل خواهند داشت.

همچنین در ادامه نشست رئیس فدراسیون ایران با ایتالیا، اعضا درخصوص تبادلات فنی و تخصصی به این تواقق رسیدند که پرسنل فدراسیون فوتبال ایران می توانند به تسهیلات، کلاسهای آموزشی و متخصصین فدراسیون فوتبال ایتالیا در رم خصوصا بخش فنی فدراسیون فوتبال ایتالیا در کوورسیانو دسترسی داشته باشند و همچنین پرسنل فدراسیون فوتبال ایتالیا می توانند به کلاسهای آموزشی ،تخصصی و تسهیلات فدراسیون فوتبال ایران در تهران یا شهرهای دیگر ایران دسترسی داشته باشند که مهارتهای لازم در زمینه مدیریت، بازاریابی، فعالیتهای تبلیغاتی، تسهیلات ورزشی، مطالعه و تحقیق، مربیگری فنی ،داوران، مدیریت فوتبال، توسعه فوتبال و نحوه انتخاب بازیکنان مستعد، فوتبال بانوان، فوتبال جوانان، فتسال، علوم ورزشی در ارتباط با فوتبال، تحقیق در زمینه مسائل فوتبالی، قوانین و مقررات است را مورد بحث وبررسی قرار دهند.

بر اساس این خبر قرار شد تا فدراسیون فوتبال ایران و ایتالیا در زمینه برگزاری دیدارهای دوستانه بین تیمهای ملی دو تیم در رده های بزرگسالان (آقایان و بانوان)، امید، جوانان ( آقایان و بانوان ) و فوتسال همکاری های لازم را برای رشد و گسترش فوتبال در با یکدیگر انجام دهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13689

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر