1

وابستگی فامیلی «افسر اسیر» اسرائیلی با «وزیر جنگ» تایید شد

  • کد خبر : 136932
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۷:۰۵

ارتش رژیم ‌صهیونیستی امروز پس از اعلام مرگ نظامی مفقودشده این رژیم، رسما اذعان کرد این فرد با وزیر جنگ رژیم اسرائیل نسبت فامیلی نزدیک دارد.

به گزارش  فارس، ارتش رژیم‌صهیونیستی روز یکشنبه پس از تکذیب‌های متعدد سرانجام به نسبت فامیلی «هدار گولدین» با «موشه یعلون» وزیر جنگ این رژیم اعتراف کرد.

گولدین افسر اسرائیلی است که هفته گذشته در منطقه رفح واقع در جنوب نوار غزه مفقود شد و دیروز رسما مرگ وی از طرف ارتش اسرائیل اعلام شد. صهیونیست‌ها در ابتدا اعلام کرده بودند که وی به اسارت نیروهای حماس درآمده، اما نیروهای فلسطینی اعلام کردند وی در بمباران خود ارتش اسرائیل کشته شده است.

ساعاتی پس از گم‌شدن این افسر و بمباران شدید منطقه رفح به دست صهیونیست‌ها که به شکست آتش‌بس انسان‌دوستانه منجر شد، روزنامه «ایندیپندنت» گزارش داد که گولدین فامیل نزدیک یعلون است.

با این حال، رسانه‌های اسرائیلی به دستور ارتش از انتشار این خبر منع شدند. امروز پس از اعلام رسمی مرگ این نظامی، پایگاه صهیونیستی «عاروتص شوع» اذعان کرد که این خبر صحت داشته، اما به دستور ارتش سانسور می‌شده است.

به نوشته این پایگاه، گولدین نسبت فامیلی نزدیک با یعلون دارد، اما این نسبت هنوز رسما اعلام نشده است. وزیر جنگ رژیم‌صهیونیستی نیز امروز با اذعان به این موضوع، گفته است که وی را از بدو تولد می‌شناخته است.

صهیونیست‌ها از آغاز عملیات زمینی در نوار غزه، تلفات سنگینی داده‌اند و همین امر موجب شده تا زمزمه انجام تحقیقات در مورد عملکرد ارتش نیز مطرح شود. آمار تلفات ارتش رژیم‌صهیونیستی به طور رسمی ۶۴ نفر اعلام شده، اما منابع غیررسمی این رقم را تا بیش از ۱۳۰ نفر نیز اعلام کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=136932

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر