1

سازمان ملل:محاصره نوارغزه باید پایان یابد

  • کد خبر : 137555
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۲

سخنگوی آژانس سازمان ملل برای آوارگان فسلطینی می‌گوید که محاصره نوار غزه باید پایان یابد تا بتوان ضمن بازسازی این منطقه، راه‌ حلی سیاسی برای مشکلات پیدا کرد.

فارس: سخنگوی آژانس سازمان ملل برای آوارگان فسلطینی می‌گوید که محاصره نوار غزه باید پایان یابد تا بتوان ضمن بازسازی این منطقه، راه‌ حلی سیاسی برای مشکلات پیدا کرد.

به گزارش روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، «کریس گونس» سخنگوی آژانس سازمان ملل برای آوارگان فسلطینی می‌گوید که محاصره ۷ ساله نوار غزه باید پایان یابد تا بتوان ضمن بازسازی این منطقه، راه‌ حلی سیاسی برای مشکلات پیدا کرد.

وی با اشاره به محدودیت‌های موجود برای بازسازی غزه گفت: بخش‌های زیادی از غزه با خاک یکسان شده‌اند، نمی‌توانیم درحالی دست‌هایمان از پشت بسته شده، اینجا را دوباره بسازیم.

آقای «گونس» گفت: محاصره غزه باید پایان یابد، همه کسانی که مستقیم و یا غیرمستقیم در کشتار غزه مسئول بوده‌اند باید محاکمه شوند.

مردم نوار غزه از سال ۲۰۰۷ و پس از رأی دادن به دولت حماس، در محاصره به سر می‌برند، محاصره‌ای که نه تنها مانع از رسیدن سوخت به این باریکه می‌شود بلکه بیماران فلسطینی را در پشت مرزها تا سرحد مرگ منتظر نگاه می‌دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=137555

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر