1

طائب: ماهواره‌ها بلندگوی شیطان هستند

  • کد خبر : 137563
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۸

غرب با هزینه بسیار زیادی که علیه باورهای اعتقادی ما می‌کند، می‌خواهد از ماهواره جهت تزریق سم مهلک فرهنگی در راستای ترویج بی‌دینی و بی‌عفتی در نظام اسلامی استفاده ابزاری کند.

رئیس قرارگاه عمار ،ماهواره‌ را بلندگوی شیطان توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، حجت‌الاسلام مهدی طائب در همایش بصیرت‌افزایی با موضوع آسیب‌های ماهواره اظهار کرد: کسانی که به دنبال هوای نفسانی و شیطان‌پرستی هستند، اسیر ماهواره می‌شوند در حالی که خداپرستان از تماشای برنامه‌های شیطانی ماهواره پرهیز می‌کنند.

وی با بیان این‌که ماهواره‌ها ترویج بی‌دینی می‌کنند، اضافه کرد: شبکه‌های به ظاهر فرهنگی اجتماعی ماهواره‌ای فرهنگ دینی خانواده‌های ما به ویژه نسل جوان را نشانه گرفته‌اند.

وی با اشاره به هزینه‌های زیادی که برای تهیه و تولید برنامه‌های ماهواره‌ای صرف می‌شود، ادامه داد: 

این استاد حوزه و دانشگاه القای یأس و ناامیدی بین مردم، ترویج تفکر پوچ‌گرایی، تضعیف بنیه اعتقادی، تخریب شخصیت و فروپاشی خانواده‌ها را از آسیب‌های ناشی از تماشای برنامه‌های ماهواره‌ای دانست.

وی اشاعه بی‌اخلاقی و فحشاء، ترویج بی‌حجابی و فرهنگ غربی و تزلزل در بنیان خانواده‌ها را از دیگر آسیب‌های ماهواره به عنوان مهمترین سلاح دشمن در جنگ فرهنگی علیه این نظام عنوان کرد.

وی بیان کرد: این آسیب اجتماعی همواره در کمین خانواده‌ها و جوانان ماست و هوشیاری، بصیرت و آگاهی در خصوص تهدیدهای این بلندگوی شیطان به عنوان یک ضرورت باید به آحاد مختلف مردم تذکر داده شود.

طائب خاطرنشان کرد: مهمترین راهکار مقابله با این فرهنگ ابتذال، تلاش برای تقویت باورهای دینی و تقوای الهی، توأم با آگاهی‌بخشی به مردم است.

وی تصریح کرد: معنویات و اعتقادات دینی را می‌توان جایگزین انحطاط، بی‌هویتی و افسردگی که حاصل استفاده از ماهواره است، کرد تا زندگی سعادتمندی شکل بگیرد.

در این همایش حجت‌الاسلام طائب به پرسش‌های حاضران در موضوعات مختلف پاسخ داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=137563

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر