1

خادم: مگر می‌شود اسپانسر پرسپولیس چِکش را برگشت بزند؟

  • کد خبر : 137761
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال گفت: تا زمانی که مدیرعامل پرسپولیس سر کارش است باید از سوی هیئت مدیره مورد حمایت قرار بگیرد.

امیر رضا خادم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اختلافاتی که بین اعضای هیئت مدیره با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس وجود دارد گفت: جنس دو باشگاه پرسپولیس و استقلال همین است و مطالبی که در این دو باشگاه مطرح می‌شود گاهی باعث ایجاد حواشی می‌شود. این خاصیت پرسپولیس و استقلال است. با این حال تا پیش از این هیئت مدیره در این دو باشگاه محلی از اعراب نداشته و با توجه به انتصاب‌های وزارت ورزش همه کاره مدیرعامل بوده است اما الان شرایط به شکلی شده که هیئت مدیره هم به مسائل باشگاه نظارت دارد.

وی ادامه داد: چیزی که مهم است برآیند تصمیمات هیئت مدیره است و اظهارنظرهای یک فرد نمی‌تواند خیلی تاثیرگذار باشد اما این اظهارنظرها در پرسپولیس و استقلال طبیعی است کما اینکه در استقلال بین سرمربی و بازیکن اختلاف است و در پرسپولیس بین هیئت مدیره و مدیرعامل. در مجموع این اختلافات خیلی برای ما غیرطبیعی نیست.

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: تاکید ما بر این است که آقایان با هم همدل باشند چون هواداران و عاشقان پرسپولیس این انتظار را دارند و شرایط هم طوری ایجاب می‌کند که پرسپولیس و استقلال در آرامش کارشان را دنبال کنند. ضمن اینکه تا زمانی که کادر فنی این دو تیم در این دو باشگاه مشغول فعالیت است و باید از آنها حمایت شود اما باز هم تاکید می‌کنم که وجود اینگونه درگیری‌ها طبیعی است.

خادم در پاسخ به این سوال که آیا خودش و وزارت ورزش و جوانان قصد ندارند به دعواهای مدیریتی باشگاه پرسپولیس ورود کنند خاطرنشان کرد: انشاءالله که دوستان مسائل را رعایت کنند اما اگر لازم باشد و ببینیم که اختلافات به صورت گسترده و جدی وجود دارد قطعا ورود می‌کنیم مثل مسئله اسپانسر که در آن ورود کردیم و سوء تفاهمات در آن برطرف شد.

وی در خصوص اینکه رحیمی گفته اسپانسر باشگاه پرسپولیس از عمد چک‌هایش را برگشت می‌زند اظهار داشت: مگر می‌شود اسپانسری که تا الان نزدیک به ۱۲ میلیارد پول خرج کرده چنین کاری کند؟ وظیفه همه ما این است که تا جایی که می‌شود از اسپانسر حمایت کنیم آن هم اسپانسری که تا امروز به تمام تعهداتش عمل کرده و تا آنجایی که می‌دانم فعلا نتوانسته سود مالی خاصی هم ببرد. اگر اسپانسر باشگاه پرسپولیس به تعهداتش عمل نمی‌کرد آن وقت می‌شد این صحبت‌ها را مطرح کرد.

خادم ادامه داد: اسپانسر هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خودشان را ثابت کرده‌اند. اسپانسر استقلال تا امروز نزدیک به ۱۰ میلیارد و اسپانسر پرسپولیس نزدیک به ۱۲ میلیارد هزینه کرده‌اند. این در شرایطی است که تمام این مبلغ از منابع غیردولتی بوده و در ۲۰ سال گذشته بی‌سابقه است. باید تاکید کنم با توجه به قراردادی که با اسپانسرها امضا کرده‌ایم حذف یک اسپانسر کار سختی نیست اما فعلا این کار منطقی و درست نیست.

خادم در خصوص شایعاتی مبنی بر اینکه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس قصد دارد علیرضا رحیمی را برکنار کند به تسنیم گفت: رحیمی و افشارزاده دو مدیر عاملی بودند که از طریق وزارت ورزش به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال پیشنهاد شدند و از این پیشنهاد نیز حمایت شد. نهایتا این هیئت مدیره این دو باشگاه بود که به اینها رای اعتماد داد و حالا هم باید از مدیر عامل حمایت کند. مدیر عامل هم با توجه به مسئولیتی که دارد باید پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: در روند خصوصی‌سازی این مسئله می‌تواند اولین نکته باشد چرا که فضای فوتبال ما باید به اینگونه مسائل عادت کند. سال آینده که این دو باشگاه واگذار شوند همین حاشیه‌ها و حرف‌ها ممکن است وجود داشته باشد اما در شرایطی که شاید دیگر نظارتی از طرف وزارت ورزش و جوانان نباشد.

خادم تصریح کرد: تا زمانی که مدیر عامل پرسپولیس یا استقلال سر کار خودش است باید از سوی هیئت مدیره مورد حمایت قرار بگیرد اما در این مسئله برآیند تصمیم‌گیری هیئت مدیره تعیین کننده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=137761

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر