1

پولسازترین بازیگر زن جهان +تصویر

  • کد خبر : 137961
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸

مجله فوربس به رسم هر سال خود فهرستی از پولسازترین زنان و مردان هنرپیشه جهان منتشر کرده است.

مجله فوربس به رسم هر سال خود فهرستی از پولسازترین زنان و مردان هنرپیشه جهان منتشر کرده است. امسال، ساندرا بولاک به یمن موفقیت «جاذبه» موفق شد از طرف این مجله لقب پولسازترین بازیگر زن جهان را از آن خود کند.

بر اساس آمار این مجله بولاک در ۱۲ ماه اخیر ۵۱ میلیون دلار درآمد داشته است. ظاهراً متن قرارداد این بازیگر ۵۰ ساله طوری تنظیم شده که از محل درآمدهای فیلم نیز صاحب سهم می شده است و به همین دلیل نیز پس از فروش بالای فیلم که به ۷۱۶ میلیون دلار می رسد، وی نیز صاحب ۵۱ میلیون دلار شد.

پولسازترین بازیگر

 

البته این اولین بار نیست که بولاک در صدر فهرست فوربس قرار می گیرد. او سال ۲۰۱۰ نیز با ۵۶ میلیون دلار همین عنوان را داشت. بولاک در آن سال به خاطر بازی در فیلم های «The Blind Side» و پیشنهاد چنین درآمدی را دریافت کرده بود.

در فهرست امسال فوربس نام جنیفر لاورنس با ۳۴ میلیون دلار درآمد، به عنوان نفر دوم دیده می‌شود. این بازیگر جوان ۲۳ ساله نیز به یمن «عطش بازی» صاحب چنین درآمدی شده است. به هر حال سه سال کاندیداتوری وی در اسکار باعث شده است،‌ تهیه‌کنندگان حاضر به پرداخت دستمزدهای بالا به وی شوند.

جنیفر آنیسون ۴۵ ساله هم نفر سوم این فهرست با ۳۱ میلیون دلار درآمد است، او نیز این دستمزد را مدیون بازی های خوب خود در کمدی های «ما میلرها هستیم» و «روسای وحشتناک» است. نفرات چهارم و پنجم این فهرست هم گوینت پالترو با ۱۹ و آنجلینا جولی با ۱۸ میلیون دلار درآمد هستند.

بانی فیلم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=137961

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر