1

دستور به استانداران برای همکاری با سمن‌ها

  • کد خبر : 137984
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۸

وزیر کشور با بیان اینکه تلاش وزارت کشور تبدیل آئین نامه فعالیت مربوط به سازمانهای مردم نهاد به قانون بوده است، گفت: به همه استانداران دستور داده شده تا همکاری مجدانه ای با سمن ها داشته باشند.

مهر: وزیر کشور با بیان اینکه تلاش وزارت کشور تبدیل آئین نامه فعالیت مربوط به سازمانهای مردم نهاد به قانون بوده است، گفت: به همه استانداران دستور داده شده تا همکاری مجدانه ای با سمن ها داشته باشند.

عبدالرضا رحمانی فضلی در نخستین همایش ملی سازمانهای مردم نهاد عصر امروز در تالار بزرگ وزارت کشور با اشاره به تلاش های وزارت کشور برای تقویت، حمایت و ساماندهی به سمن‌ها گفت: در یک سال گذتشه وزارت کشور جلسات مختلفی را در این راستا با سازمانهای مربوطه برگزارکرده و به همه استانداران نیز دستور داده شده است تا همکاری مجدانه ای با ان جی او ها داشته باشد.

وی افزود: در یک ساله گذشته تلاش کردیم آئین نامه ای که مربوط به سازمانهای مردم نهاد وجود داشت را تبدیل به قانون کنیم.

رحمانی فضلی افزود: این لایحه هم اکنون پرتال وزارت کشور قرار دارد تا پس از بررسی دیدگاه‌ها و نظرهای صاحب نظران در مورد این لایحه نهایتا یک قانون قوی و حامی برای ان جی‌اوها ایجاد شود.

وزیر کشور اظهار داشت: معتقدیم با همراهی، مشارکت و  مساعدت شما با دولت می توانیم بسترهای مناسب  و لازم را برای تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و حل و فصل مشکلات مردم  فراهم کنیم.

رحمانی فضلی با بیان اینکه اولویت ما برای رفع مشکلات مردم در حوزه های اجتماعی و فرهنگی است، گفت: ما در مواد مخدر توانسته‌ایم ۷۸ درصد درمانها را به ان‌جی‌اوها واگذار کنیم و در یک سال گذشته نیز شعارمان اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر بوده است.

وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در طول حیات دولت تدبیر و امید و با حمایت های رئیس جمهور در کشور شاهد فعالیت روزافزون سازمانهای مردم نهاد باشیم تا این امر موجب رضایتمندی مردم و مشارکت سمن ها در منافع ملی، قدرت ملی و امنیت ملی باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=137984

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر