2

رئیس سازمان صدا و سیما با هواپیمایی اختصاصی به ایران بازگشت

  • کد خبر : 13804
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۲

رئیس سازمان صدا و سیما به دلیل بروز عارضه و سکته خفیف قلبی، مجبور به ناتمام گذاشتن سفر به کی‌اف پایتخت اوکراین و بازگشت به ایران با هواپیمایی اختصاصی رئیس‌جمهور شده است. به گزارش رجانیوز؛ سفر هفته گذشته سید عزت الله ضرغامی به کی‌اف پایتخت اوکراین ظاهرا چندان برای وی خوش یمن نبوده و رئیس […]

رئیس سازمان صدا و سیما به دلیل بروز عارضه و سکته خفیف قلبی، مجبور به ناتمام گذاشتن سفر به کی‌اف پایتخت اوکراین و بازگشت به ایران با هواپیمایی اختصاصی رئیس‌جمهور شده است.

به گزارش رجانیوز؛ سفر هفته گذشته سید عزت الله ضرغامی به کی‌اف پایتخت اوکراین ظاهرا چندان برای وی خوش یمن نبوده و رئیس سازمان صدا و سیما به دلیل بروز عارضه و سکته خفیف قلبی، مجبور به ناتمام گذاشتن سفر و بازگشت به ایران با هواپیمایی اختصاصی رئیس‌جمهور شده است.

ضرغامی که هفته گذشته برای دیدار با رئیس تلویزیون ملی اوکراین و شرکت در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان ایرانی مقیم اوکراین در دانشگاه مائوب شهر کی‌اف به این شهر سفر کرده بود، به‌دلیل بروز عارضه قلبی که بر اثر انسداد عروق صورت گرفته، دچار سکته خفیف شده است که این امر موجب انتقال وی به یکی از مراکز درمانی اوکراین شده است.

بر اساس این گزارش، پس از انجام درمان های اولیه در اوکراین، وی با هواپیمای شخصی رئیس جمهور و زیر نظر پزشک مخصوص وی به کشور منتقل شده و در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت مداوا قرار گرفته است. پزشکان معالج وی اعلام کرده اند که خطری سلامتی ضرغامی را تهدید نمی کند.

گفتنی است در جریان بروز این عارضه قلبی برای ضرغامی، محمود احمدی‌نژاد از اولین عیادت کنندگان وی بوده است که عیادت وی از رئیس ۵۲ ساله صدا و سیما نزدیک به سه ساعت طول کشیده است.

ضرغامی همچنین برای شرکت در همایش بیداری اسلامی با ویلچر به محل اجلاس منتقل شده و پس از آن مجددا برای ادامه معالجات سالن اجلاس را ترک کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر