1

سگ وفادار، ناجی دخترگمشده در جنگلهای سیبری

  • کد خبر : 138301
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۸

ماجرا از این قرار بود که پدر کارینا در ۲۰ جولای گذشته قصد داشت به روستای خودش سفر کند، کارینا به دنبال پدر از خانه خارج شد. مادر گمان کرد که کارینا همراه پدرش است و پدر نیز تصور می کرد که کارینا در منزل مانده است.

کارینا شیکیتوفا دختر بچه سه ساله که ۱۱ روز در جنگل های سیبری سرگردان بود، توانست به کمک سگ وفادارش از حمله گرگها و خرسهای وحشی در امان بماند.
به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، امدادگران توانستند این دختربچه سه ساله را پس از ۱۱ روز گم شدن در جنگلهای سیبری نجات دهند. این کودک از آب و غذای جنگل استفاده می کرد تا اینکه بالاخره سگ وفادارش امدادگران را به محلی که در آنجا پنهان شده بود، راهنمایی کرد.
روزنامه آمریکایی دیلی نیوز نوشت که کارینا شیکیتوفا دختر بچه سه ساله گم شده در جنگل های سیبری، برای حفظ خود از حیوانات وحشی در میان گیاهان بلند پنهان می شد ، توت وحشی می خورد و آب رودخانه ها را می نوشید.
ماجرا از این قرار بود که پدر کارینا در ۲۰ جولای گذشته قصد داشت به روستای خودش سفر کند، کارینا به دنبال پدر از خانه خارج شد. مادر گمان کرد که کارینا همراه پدرش است و پدر نیز تصور می کرد که کارینا در منزل مانده است.
به سبب قطع ارتباطات در جمهوری ساخا، والدین بالاخره پس از ۴ روز در یک تماس تلفنی با یکدیگر متوجه شدند که دختربچه آنها مفقود شده است.
تیم های نجات هواپیمای بدون سرنشین و بالگرد را به جستجوی کارینا اعزام کردند؛ اما نتوانستند محل وی را در این جنگلهای انبوه که محل زندگی گرگها و خرسهاست، تعیین کنند.
خانواده این دختربچه سه ساله که نزدیک بود امید خود را از دست بدهند، سگی را که همراه وی بود، تنها دیدند. آنها به این فکر افتادند که مبادا کارینا از شدت سرما جان خود را از دست داده باشد و یا در معرض حمله یکی از حیوانات وحشی قرار گرفته است. اما سگ وفادار امدادگران را به محلی که کارینا در آنجا پنهان شده بود، راهنمایی کرد. امدادگران کارینا را که از شدت سرما و ترس به خود می لرزید، نجات دادند و او را به بیمارستان منتقل کردند.
در بیمارستان نیز پس از معاینه کارینا، مشخص شد که وضعیت جسمانی وی خوب است و همچنان می توانست سخن بگوید و ماجرای خود را در این ۱۱ روز به خاطر بیاورد. اما چون در این مدت از نیش حشره های گزنده در جنگل در امان نمانده بود، برای مدت کوتاهی در بیمارستان بسر برد تا وضعیت وی به طور کامل بهبود یابد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=138301

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر