3

خوشحالی بعد از اولین گلم برای پرسپولیس غیرارادی و خودجوش بود

  • کد خبر : 138313
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۹:۴۱

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «استرسی برای بازی در پرسپولیس نداشتم و هدفم این است که بتوانم در دیدارهای آینده نیز مثمرثمر باشم.»

مهدی طارمی در خصوص اولین گلی که برای پرسپولیس به ثمر رساند، اظهار داشت: «خیلی منتظر اولین گلم برای پرسپولیس بودم و دوست داشتم زودتر باعث خوشحالی هواداران شوم. من تلاش زیادی برای به ثمر رساندن این گل انجام دادم و دوست داشتم به تیم کمک کنم و فشاری که روی بچه ها و کادر فنی است برداشته شود. خیلی خوشحالم گلم باعث برد پرسپولیس شد و اطمینان دارم شرایطمان در آینده بهتر خواهد شد.»

 وی ادامه داد: «با گلی که زدم شرایط خودم هم خوب شد. من استرسی برای بازی در پرسپولیس نداشتم و هدفم این است که بتوانم در بازی های آینده نیز مثمر ثمر باشم. پرسپولیس با این برد راه می افتد و روزهای بهتر و بردهای بیشتری در انتظارش خواهد بود.»

 طارمی در خصوص خوشحالی گلی که انجام داد، گفت: «نمی دانستم باید چه کار کنم. خوشحالی ام کاملا غیرارادی و خودجوش بود و دوست داشتم آن را به هواداران تقدیم کنم.»

 این بازیکن  درباره حرکتی که هنگام تعویض انجام داد، گفت: «از تماشاگران خواستم با شور و حرارت بیشتری تیم را تشویق کنند تا بچه ها روحیه بهتری داشته باشند و بتوانند نتیجه را حفظ کنند.»

برنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=138313

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر