3

آزمایش‌های انجام شده بر روی نرم افزار برگزاری رایانه‌ای انتخابات

  • کد خبر : 13935
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۱

مصطفی محمد نجار وزیر کشور گفت :که طبق برنامه زمان بندی شده و با هماهنگی که با سایر دستگاه‌های هم چون شورای نگهبان داشته‌ایم، کارهای مربوط به برگزاری انتخابات به خوبی جلو می‌رود.وی به فعالیت‌های ستاد انتخابات در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: ستاد انتخابات در استان‌های آغاز به کار کرده و هیات‌های نظارت […]

مصطفی محمد نجار وزیر کشور گفت :که طبق برنامه زمان بندی شده و با هماهنگی که با سایر دستگاه‌های هم چون شورای نگهبان داشته‌ایم، کارهای مربوط به برگزاری انتخابات به خوبی جلو می‌رود.وی به فعالیت‌های ستاد انتخابات در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: ستاد انتخابات در استان‌های آغاز به کار کرده و هیات‌های نظارت از سوی شورای نگهبان نیز تشکیل شده است.

نجار با بیان اینکه کارهای یکی پس از دیگری در حوزه برگزاری انتخابات به پیش می‌رود، به نمونه‌ای از آن اشاره کرد و اظهار داشت: آموزش‌های مختلف برای فرمانداری‌ها و بخش‌های مختلف از جمله این موارد است.

وی در ادامه به کارهای انجام شده در حوزه رایانه‌ای برگزار کردن نهمین دوره انتخابات مجلس از سوی وزاتخانه متبوعش اشاره و خاطرنشان کرد: در حوزه رایانه‌ای برگزار کردن انتخابات کارهای علمی خوب و سنگینی تاکنون انجام شده است.

وزیر کشور در همین زمینه یادآور شد: با توجه به برنامه‌ای که داریم و با هماهنگی که با شورای نگهبان انجام داده‌ایم حداکثر در ۱۰ درصد حوزه‌های انتخابیه انتخابات را یارانه‌ای برگزار می‌کنیم.

وی در خاتمه در پاسخ به سئوالی درخصوص آزمایش‌های انجام شده بر روی نرم افزار برگزاری رایانه‌ای انتخابات به فارس گفت که آزمایش نرم‌افزار خوب و پاسخگو بوده اما هنوز قطعی نشده است بنابراین زمانی که قطعی شد به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر