7

یکه زارع : فرهنگ فراخوان در میان خودروسازان نهادینه شود

  • کد خبر : 139368
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹

گروه صنعتی ایران خودرو در نظر دارد در راستای تکریم مشتریان و ارائه تصویری شفاف نزد افکار عمومی، محصولاتی که نیاز به بررسی فنی بیشتر داشته باشند را فراخوان کند.

مهندس هاشم یکه زارع، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب، تاکید کرد: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزمی ملی و مدیریتی جهادی به دنبال نهادینه کردن فرهنگ مشتری مداری و ارائه خدمات مطلوب هستیم.

وی با بیان این که خودرو سازان برتر دنیا نیز در صورت لزوم نسبت به فراخوان برخی محصولات خود اقدام می کنند، گفت: این اقدام نه تنها نشانه اشکال و ایراد خودرو سازان نیست، بلکه گامی در راستای افزایش کیفیت محصولات و تامین انتظارات مشتریان به شمار می آید.

مهندس یکه زارع با تاکید بر این که گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودرو ساز خاور میانه برای نخستین بار ایده اعلام فراخوان عمومی را در میان خودرسازان کشور مطرح کرده است، اظهار داشت: امیدوارم این رویکرد به عنوان یک الگو در بین صنعت و اقتصاد کشور معرفی شود.

وی گفت: محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو در مراحل مختلف از نظر کیفی و رعایت استانداردها مورد ارزیابی و آزمایش قرار می گیرند و تولیدات خروجی از خطوط تولید، استانداردهای جهانی را دارا هستند

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در پایان گفت: بر اساس رویکرد جدید ایران خودرو پس از تحویل خودرو به مشتریان نسبت به فراخوان دوره ای بعضی از محصولات خود اقدام خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=139368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]