2

آغاز ثبت نام ایران خودرو خارج از سامانه یکپارچه / تحویل آبان و آذر ۱۴۰۲

  • کد خبر : 382725
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

شرایط جدیدترین ثبت نام ایران خودرو خارج از سامانه یکپارچه اعلام شد.

به گزارش  خبرگزاری افق :اطلاعیه جدیدترین فروش فوری ایران خودرو منتشر شد. متقاضیان عادی و نمایندگی‌ها بدون نیاز به ثبت نام در سامانه یکپارچه می‌توانند در ثبت نام جدید ایران خودرو شرکت کنند. موعد تحویل خودروی عرضه شده نیز آبان و آذر ۱۴۰۲ اعلام شده است.

برای اطلاع از شرایط و ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو ادامه این گزارش را بخوانید.

فروش فوق العاده ایران خودرو شهریور ۱۴۰۲ 

فروش فوری ایران خودرو مربوط به فوتون تونلند دیزلی صفر ۱۴۰۲ است. قیمت کارخانه ایران خودرو برای این محصول درنظر گرفته شده است. موعد تحویل ایران خودرو در این طرح آبان و آذر است.

فروش فوق العاده ایران خودرو ۱۴۰۲

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

شرایط ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲

ثبت نام ایران خودرو صرفاً از طریق سایت شرکت و به صورت اینترنتی بوده و متقاضی مکلف است با انتخاب نمایندگی‌هایی محل سکونت خود اقدام به ثبت سفارش کند.

ضروری است پیش پرداخت اولیه نقدی از کارت بانکی مالک قرارداد واریز و چک‌های مدت دار تکمیل مالی نیز متعلق به مالک قرارداد باشد.

در صورت ثبت نام فروش فوری ایران خودرو و عدم احراز شرایط فوق ضمن ابطال قرارداد، متقاضی در سال ۱۴۰۲ امکان ثبت نام در هیچ یک از طرح های فروش شرکت را نخواهد داشت و مطابق ضوابط شرکت وجه پیش پرداخت ظرف مدت بیست روز به حساب وی عودت داده می‌شود.

جهت هر نوع خودرو، هر شخص (با کد ملی مشخص و شرایط سنی بالای ۱۸ سال) صرفاً می تواند برای یک دستگاه ثبت نام کند.ضمنا افرادی مجاز به ثبت نام می باشند که طی یکسال گذشته (از مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۰۲) تاکنون هیچ یک از انواع پیکاپ را از شرکت ایران خودرو دیزل خریداری نکرده باشند.

زمان ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲

زمان ثبت نام ایران خودرو مرداد ۱۴۰۲ از دوشنبه ۳ مهر ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد. مهلت واریز وجه ایران خودرو تا پایان تکمیل ظرفیت اعلام شده است

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=382725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر