1

اعطای تابعیت به فرزندان زنان ایرانی که با مردان خارجی غیرمجاز ازدواج می کنند

  • کد خبر : 14018
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۰ - ۹:۲۲

مدیرکل اتباع و مهاجران خارجی استانداری تهران گفت: امکان اعطای تابعیت به فرزندان زنان ایرانی که با مردان خارجی غیرمجاز که پس از سال اول مهرماه سال ۸۵ بدون اجازه دولت ازدواج کرده‌اند، وجود ندارد. عیسی موسوی نسب در گفت‌وگو با خبرنگار«شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به  مصوبه مجلس شورای اسلامی در مهرماه […]

مدیرکل اتباع و مهاجران خارجی استانداری تهران گفت: امکان اعطای تابعیت به فرزندان زنان ایرانی که با مردان خارجی غیرمجاز که پس از سال اول مهرماه سال ۸۵ بدون اجازه دولت ازدواج کرده‌اند، وجود ندارد.

عیسی موسوی نسب در گفت‌وگو با خبرنگار«شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به  مصوبه مجلس شورای اسلامی در مهرماه سال ۸۵ در این باره توضیح داد: برابر این مصوبه، در صورتی که زنان ایرانی با مردان خارجی دارای مدرک اقامتی معتبر ازدواج و برابر قانون مدنی، با اجازه دولت جمهوری اسلامی نسبت به ثبت ازدواج رسمی اقدام کرده باشند، فرزندان حاصل از ازدواج ایشان پس از رسیدن به سن ۱۸ سال تمام می‌توانند نسبت به ارائه درخواست اخذ تابعیت اقدام کنند.

وی در خاتمه، به اجرای طرح شناسایی و ساماندهی اتباع بیگانه در چهار مرحله اشاره کرد و افزود: سال گذشته ۵۵۰ هزار اتباع بیگانه غیرمجاز در استان تهران شناسایی شده و برگه خروج دریافت کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14018

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر