1

بخش دیگری از قرارداد کی‌روش فاش شد

  • کد خبر : 140822
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۰

نسخه نهایی قرارداد کی‌روش امروز برای این سرمربی پرتغالی ایمیل شد و قرار است وی تا پایان هفته پاسخ مثبت یا منفی خود برای ادامه همکاری با تیم ملی را اعلام کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از اینکه امروز نسخه نهایی قرارداد کارلوس کی‌روش برای این سرمربی ایمیل شد از فدراسیون فوتبال در این ایمیل اعلام شده است که کی‌روش باید تا پایان هفته جاری پاسخ مثبت یا منفی خود برای همکاری با تیم ملی ایران را اعلام کند.

نکته قابل توجه در تنظیم قرارداد نهایی اینکه طرفین بر سر مبلغ قرارداد مشکلی با یکدیگر ندارند و اختلاف تنها بر سر پاداش‌ها و جرائمی است که سرمربی تیم ملی باید در صورت محقق شدن یا نشدن برخی از شرایط به آن متعهد باشند و این یعنی اینکه حضور موفق تیم ملی در جام ملت‌های آسیا یا مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ پاداش‌هایی برای کی‌روش به همراه خواهد داشت و عدم موفق تیم ملی در این رقابت‌ها باعث جریمه (کسر قرارداد) او خواهد شد.

البته گفتنی است پیش از این مقوله پاداش همواره در قرارداد کی‌روش لحاظ می‌شده است اما بحث جریمه برای اولین بار است که در قرارداد این مربی گنجانده می‌شود که همین موضوع باعث شده است تا احتمال بازگشت کی‌روش به کشورمان کمرنگ‌تر از گذشته شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=140822

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر