1

هواداران پرسپولیس ورزشگاه را روی سر درخشان خراب می کنند

  • کد خبر : 140971
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲

کودتای سیاسی که درخشان را سرمربی پرسپولیس کرد به قدری غیر حرفه ای و آزار دهنده بود که حتی سرسخت ترین منتقدان علی دایی را هم ناخشنود کرد.

۱ – حمید درخشان بالاخره به آرزوی ۱۵-۱۰ ساله اش دست پیدا کرد؛ “سرمربی گری پرسپولیس“. درخشان همواره طی این سال ها با مصاحبه ها و جبهه گیری های گوناگون نسبت به سرمربیان سابق پرسپولیس در روزنامه ها و سایت های خبری مختلف از علاقه خود برای هدایت سرخ پوشان پرده برداشته بود.

البته که این مسئله عادت قدیمی و همیشگی پیشکسوتان فوتبال ما بوده است که بارها و بارها چه در عرصه ملی و چه در عرصه باشگاهی شاهد آن بوده ایم.

با این حال کمتر پیش می آمد که این پیشکسوتان محترم به آرزوی خود دست پیدا کنند اما بالاخره نمونه ای تحقق یافته از این مساله رخ نمایی کرد: “حمید درخشان سرمربی پرسپولیس شد.”

۲ – بعید است طرفدار پرسپولیس باشید و پس از دنبال کردن بازی های این تیم در فصل جاری رای به عملکرد مثبت علی دایی از لحاظ فنی بدهید. هر کسی که ذره ای فوتبال را بشناسد می تواند ضعف های مفرط پرسپولیس علی دایی را در ابعاد فنی در فصل جاری گواهی دهد. در این مسئله کوچک ترین شکی وجود ندارد.

اما مسئله مورد بحث نوع برخورد و نوع برکناری علی دایی است که مطمئنا نتیجه ای معکوس خواهد داشت. گرچه روی کاغذ از لحاظ فوتبالی برکناری علی دایی می تواند توجیه شده باشد اما این کودتای “سیاسی”

مطمئنا شرایط پرسپولیس را بدتراز گذشته پیش خواهد برد. با این نظریه مخالف هستید؟ کافی است اولین لحظه ورود حمید درخشان به درفشی فر را مرور کنید.

۳ – شعار معروف “حیا کن، رها کن” برای اولین بار در تاریخ فوتبال کشورمان قبل از باز شدن پای یک سرمربی به مستطیل سبز، شنیده شد.

هواداران خشمگین پرسپولیس ناراضی از کودتای “سیاسی” و همچنین ناراضی از انتخاب فردی نه چندان درخشان از لحاظ فنی، برای اولین بار شعار “حیا کن، رها کن” را زمانی سر دادند که سرمربی مورد نظر نه روی نیمکت، بلکه درون ماشین شخصی اش نشسته بود! این مسئله به خوبی می تواند آینده پرسپولیس را در تک تک بازی هایش ترسیم کند.

۴ – حمید درخشان به آرزویش رسید اما این آرزو بهای سنگینی برای وی خواهد داشت. کودتای سیاسی که درخشان را سرمربی پرسپولیس کرد به قدری غیر حرفه ای و آزار دهنده بود که حتی سرسخت ترین منتقدان علی دایی را هم ناخشنود کرد.

درخشان به آرزویش رسید اما این آرزو بهای سنگین “تنفر” را برای او به ارمغان آورده است. تنفری که از اولین لحظه ورود او به درفشی فر در تک تک هواداران پرسپولیس هویدا بود.

شاید اگر سیاسی کودتایش را بهتر مدیریت می کرد، شرایط طوری دیگر دنبال می شد اما نه مهره ای که او ناگهان از آستینش بیرون آورد، آن مهره ای بود که هواداران خمشگین انتظارش را داشتند و نه شیوه ای که او برای کنار گذاشتن دایی استفاده کرد، مدیرانه و مدبرانه بود.

شمشیری که او به روی مربی قبلی کشید، لبه دیگرش، مستقیما سرمربی جدید پرسپولیس را نشانه رفته است.

۵ – حالا باید تا ساعاتی دیگر منتظر نشست و دید که هواداران پرسپولیس شعار معروف “علییییی داییییی” را در ورزشگاه سر خواهند داد. بدون شک اگر این بازی با عدم نتیجه گیری پرسپولیس همراه باشد، هواداران ورزشگاه را روی سر درخشان خراب خواهند کرد.
شهاب شهابی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=140971

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر