2

قیمت طـلا شکست

  • کد خبر : 14102
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۸

نوسانات نرخ طلا با توجه به تدابیری که در مورد وضعیت اقتصادی اروپا اتخاذ شده بیشتر شده و قیمت طلا با نوسان دلار مقابل یورو، کاهش پیدا کرده و نرخ هر اونس طلا به هزار و۷۷۵ دلار و سکه در بازار داخلی به ۶۰۵ هزار تومان رسیده است. رییس کشوری اتحادیه طلا، جواهرات، نقره، سکه […]

نوسانات نرخ طلا با توجه به تدابیری که در مورد وضعیت اقتصادی اروپا اتخاذ شده بیشتر شده و قیمت طلا با نوسان دلار مقابل یورو، کاهش پیدا کرده و نرخ هر اونس طلا به هزار و۷۷۵ دلار و سکه در بازار داخلی به ۶۰۵ هزار تومان رسیده است.

رییس کشوری اتحادیه طلا، جواهرات، نقره، سکه و صراف در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با تاکید بر این‌که قیمت طلا روند نزولی را طی می‌کند، اظهار کرد: در ایران با توجه به قیمت ارز کاهش قیمت طلا و سکه کندتر می‌شود.

محمد کشتی‌آرای با اشاره به قیمت طلا و سکه گفت: ‌هر مثقال طلای ۱۷ عیار امروز ۲۱۸ هزار و۸۰۰ تومان، هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۲۵۱ هزار و۲۰۰ تومان وهر گرم طلای ۱۸ عیار ۵۳ هزار و۸۰۰ تومان است.

براین اساس سکه طرح قدیم ۶۲۵ هزار تومان، سکه طرح جدید ۶۰۵ هزار تومان، نیم سکه ۲۸۵ هزار تومان، ربع سکه ۱۴۷ هزار تومان و سکه یک گرمی ۷۹ هزار تومان است.

هر دلار آمریکا نیز با هزار و۲۵۸ تومان معامله می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14102

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر