2

درخشان: شانس آوردم سرم سرم را نبریدند

  • کد خبر : 141049
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۰

سرمربی پرسپولیس گفت: «این تیم خوب تمرین نکرده‌ و بازیکنان از دقیقه ۵۰ خسته می‌شوند.»

حمید درخشان پس از تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: «فکر می کنم نسبت به مشکلاتی که داشتیم، خوب کار کردیم. بچه ها زحمات خودشان را کشیدند. ما از موقعیت هایمان استفاده نکردیم. به نفت تبریک می گویم یک امتیاز را گرفتند.برای آنها کسب تساوی مهم بود که به خواسته خودشان رسیدند. تلاش می کنیم از هفته های آینده بهتر کار کنیم.»

وی افزود: «من در کنفرانس قبلی هم گفتم که در پرسپولیس غریبه نیستم. زحمات زیادی برای این تیم کشیدم. افتخارات زیادی داشتم. من ۱۵ سال در این تیم زحمت کشیدم. چرا نباید به پرسپولیس می آمدم و کار می کردم؟!»

درخشان در خصوص اهدافش در پرسپولیس گفت: «می خواهم شرایط را بهتر کنم. خوشحالم بازی مساوی شد. اگر می باختیم سر مرا می بریدند. جیگر شیر می خواست تحویل گرفتن این تیم. از نظر بدنی و تکنیکی مشکل داریم. با تمام این خطرات مسئولیت را قبول کردم و هدایت پرسپولیس را عهده دار شدم.»

سرمربی پرسپولیس در ادامه خواهشی از هواداران تیم دارد: «من از هوادارن خواهش می کنم تیم را دوست داشته باشند. من برای این هوادران خیلی زحمت کشیدم. دوران خوبی با پرسپولیس داشتم. تماشاگران حداقل قدردان زحمات گذشته ما باشند. آمدیم کمک کنیم، اگر نتوانیم مطمئن باشید معذرت خواهی می کنیم و می رویم!»

وی در خصوص عصبانیت رضا حقیقی پس از تعویضش گفت: «حقیقی ناراحت نیست. فشار روی او زیاد است. بازیکنان تمرینات خوبی نداشتند و طبیعی است که چنین روزهای سختی را پشت سر بگذارند.»

درخشان ادامه داد: «باید در بازی های بعدی چه از نظر بدنی و چه روحی آماده تر باشیم. به عنوان مثال محمد نوری با تمام وجودش بازی کرد. بقیه بازیکنان هم همین شرایط را دارند. بزرگترین مشکل پرسپولیس این است که از نظر بدنی عقب بوده و ساکن بازی می کند. از دقیقه ۵۵ به بعد نمی توانیم بازی کنیم.»

وی همچنین گفت: «قول می دهم تیم را به شرایط ایده ال برسانم و در آینده بازی های خوبی را از پرسپولیس شاهد باشیم. ما علی رغم آنکه آماده نبودیم، موقعیت های بدست آوردیم. من تنها ۲۰ دقیقه با پرسپولیس کار کردم و آن هم تنها ریکاوری بوده است. مشکلات فنی زیاد است. باید نوع بازی را تغییر دهیم. در فوتبال باید زمان داشته باشیم و خیلی سریع نمی توانیم به ایده ال ها برسیم.»

سرمربی پرسپولیس در مورد سیستم بازی امروز گفت: «یک سری از بازیکنان را تغییر پست دادم. باید دید آنها در پست دیگر موفق می‌شوند. امروز علی عسگر را از دفاع راست به دفاع چپ بردم و نوروزی را جلو بردم که خدا را شکر بد نبود هر چند عالی هم نبودند.»

درخشان در مورد دعوت از علی کریمی هم گفت: «او می تواند به ما کمک کند. می رویم با جان و دل با او صحبت کنیم تا از این پس در کنار ما باشد.»

وی درباره جایگاه پرسپولیس در پایان فصل گفت: «مطمئن باشید در آخر فصل جایگاه بهتری از پرسپولیس خواهید دید. البته ما قول قهرمانی نمی دهیم اما جزو ۴ تیم بالای جدول هستیم.»

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه مشکل پرسپولیس را چه می داند گفت: «مشکلات امروز پرسپولیس مربوط به کسانی می شود که پیش از این با آن کار کرده اند. این تیم خوب تمرین نکرده و باعث شده مشکلات بدنی برای آن به وجود آید.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=141049

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر