1

خیابان “شهید ندا آقاسلطان” در ورامین!+تصویر

  • کد خبر : 141155
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴

بر اساس گزارش رسانه برون مرزی آلمان، دویچه وله، سایت مکان‌یاب “گوگل‌مپ” (GoogleMaps)، وابسته به شرکت گوگل، اخیرا خیابانی در شهر ورامین را به نام “ندا آقاسلطان” ثبت کرده است.

سایت مکان‌یاب “گوگل‌مپ” (GoogleMaps)، وابسته به شرکت گوگل، اخیرا خیابانی در شهر ورامین را به نام “ندا آقاسلطان” ثبت کرده است.

بر اساس گزارش رسانه برون مرزی آلمان “دویچه وله” (DW)، چگونگی راه یافتن این نام به گوگل‌ روشن نیست، اما این اقدام شرکت گوگل، واکنش تند یک خبرگزاری محافظه‌کار و امام‌جمعه ورامین را برانگیخته است.
بر پایه این گزارش، نام‌گذاری خیابانی به نام “شهید ندا آقاسلطان” در شهر ورامین در سایت مکان‌یاب گوگل (گوگل‌مپ) را خبرگزاری اصول‌گرای مهر گزارش کرده است. این خیابان در منطقه شمال ورامین واقع شده و اکثر خیابان‌های این محدوده نام “شهید” دارند.

ندا آقاسلطان

وب سایت دویچه وله افزود: «خبرگزاری مهر روز شنبه (۲۲ شهریور) نوشت: طی روزهای گذشته سایت گوگل در اقدامی عجیب و تأمل‌برانگیز یکی از خیابان‌های ورامین که به نام شهدای انقلاب اسلامی نامگذاری شده را تغییر داده و به نام ندا آقاسلطان نامگذاری کرده که این موضوع موجب نارضایتی و ناراحتی مردم دیار ۱۵ خرداد شده است.»

رسانه برون مرزی آلمان نوشت: «حجت‌الاسلام محمودی امام‌جمعه ورامین گفته است: تحریف ناشیانه نقشه ورامین توسط گوگل نشان داد که فتنه‌گران و حامیان آن هنوز از مردم ورامین عصبانی هستند و تلاش دارند تا حماسه مردم این دیار در سال ۸۸ را کمرنگ کنند.»

بر همین اساس، امام‌جمعه ورامین اقدام گوگل را “بر خلاف مصالح ملی کشور” دانسته که به گفته او “باید توسط نهادهای مسئول امنیتی و اجرایی پیگیری شود و هر چه سریعتر نقشه ورامین اصلاح و مدیران گوگل از مردم ورامین به علت این توهین عذرخواهی کنند”.

شایان ذکر است که قتل ندا آقا سلطان در جریان فتنه ۸۸ که بر اساس شواهد و مستندات کافی، توسط عوامل داخلی سرویس‌های جاسوسی دشمن -با هدف تخریب وجهه نظام و تحریک معترضان انتخابات ۸۸- انجام شد، با بازتاب گسترده‌ رسانه‌ای، مورد سوءاستفاده جریان ضد انقلاب قرار گرفت. اکنون باید دید که شرکت صهیونیستی گوگل پس از گذشت ۵ سال از فتنه ۸۸ و مرگ ندا آقاسلطان، یا این اقدام خود چه هدفی را دنبال می کند!؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=141155

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر