1

علی دایی در آستانه حضور در یک تیم دیگر

  • کد خبر : 141517
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹

از شواهد و قراین اینگونه بر می آید که ابراهیم زاده به زودی باید هدایت پیکان را به سرمربی سابق پرسپولیس بسپارد.

می‌گویند پیکان که در این فصل، با جذب ستاره‌های لیگ، از ۸ بازی فقط شش امتیاز کسب کرده، برای مذاکره با دایی پیغام و پسغام فرستاده است.

 منصور ابراهیم‌زاده در کارش موفق نبوده و انتظار مسئولان پیکان را برآورده نکرده. آنها چون بازیکنان بزرگی مثل رحمتی، نصرتی و ساموئل را در تیمشان دارند دنبال یک نام بزرگ برای نیمکت شان می‌گردند.

 این نام بزرگ می‌تواند علی دایی باشد. هر چند شایعه حضور او همراه با حسین هدایتی در راه‌آهن شنیده می‌شود اما از ایران خودرو خبر می‌رسد که دایی نزدیک به پیکان است و این احتمال وجود دارد که ظرف روزهای آینده با مسئولان این تیم به توافق برسد.

 هر چند در رسانه‌ها از ذوب‌آهن اصفهان و گسترش فولاد تبریز به عنوان تیم بعدی دایی نام برده می‌شود اما همه می‌دانند که سرمربی سابق پرسپولیس علاقه‌ای به حضور در شهرستان ندارد و به دلیل مشغله‌هایی که در تهران دارد علاقه‌مند است تا در تیم‌های تهرانی به مربیگری ادامه دهد.

 باید دید نتیجه مذاکرات دایی با پیکان به کجا می‌رسد؟ آیا شهریار، چند روز بعد از اخراج از پرسپولیس روی نیمکت تیمی لیگ برتری می‌نشیند یا به سکوت خبری و دوری از فوتبال روی خواهد آورد؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=141517

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]