1

واکنش دایی به مذاکره پرسپولیس با کرانچار؛ یک عده بد رودستی خواهند خورد

  • کد خبر : 141519
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰

مربی سابق تیم پرسپولیس گفت: «اگر اینطوری است که برخی می گویند من باید با همه دنیا قهر باشم!»

محمد دایی درباره غیبت خود در جلسه روز شنبه کادر فنی پیشین پرسپولیس با حمیدرضا سیاسی، رییس هیات مدیره باشگاه عنوان کرد: «من دو روزی است که در تهران نیستم و پس از اتفاقات رخ داده و جدایی از پرسپولیس، ترجیح دادم مدتی به دور از هیاهو باشم.»

 وی درباره موضوع درگیری اش با حمیدرضا سیاسی در تمرین روز چهارشنبه گفت: «درگیری به آن معنا رخ نداد. ما آن روز برای کتک کاری به درفشی فر نرفته بودیم و فقط می خواستیم بدانیم چه شد که هیات مدیره به این جمع بندی رسیده است. من گلایه تندی کردم ولی کار به جاهای باریک تر کشیده نشد.»

 مربی سابق پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود رابطه او با علی دایی و همچنین وکیل برادرش، قطع شده است خاطرنشان کرد: «این بحث ها که اصلا سوال جواب ندارد و داستان است. در زندگی ام تنها کسی که همه جوره قبولش دارم علی است و این شایعات صحت ندارد و ما با هم قهر نیستیم. اگر اینطوری است که برخی می گویند من باید با همه دنیا قهر باشم!»

 وی درباره اینکه آیا طی روزهای اخیر بازیکنان پرسپولیس با او تماس داشته اند یا نه گفت: «بله، اکثر بازیکنان با من تماس گرفتند. حالا اسم شان بماند که برایشان مشکل درست نشود.»

 محمد دایی درباره بازی پرسپولیس مقابل تیم نفت مسجدسلیمان بیان کرد: «در این بازی بچه ها زحمت شان را کشیدند. حیف شد که تیم در این مسابقه به پیروزی نرسید. درست است که ما همه از اتفاقات رخ داده ناراحتیم اما اینجا پرسپولیس مهم است. همه باید به کادر فنی کمک کنند تا تیم از بحران دربیاید.»

 وی درباره اینکه گفته می شود گزینه اصلی باشگاه پرسپولیس، زلاتکو کرانچار است و حمید درخشان سرمربی موقت است گفت: «من از تصمیمات مدیران باشگاه خبر زیادی ندارم. اگر هدف شان این است نمی دانم چه داستانی بوده  است و باید گفت در این صورت یک عده بدجور رو دستی خورده اند.»

 دایی در پاسخ به این پرسش که آیا از سوی باشگاه گسترش و پیکان با علی دایی صحبت شده است یا نه اظهار داشت: «هنوز سه، چهار روز از جدایی ما از پرسپولیس نگذشته است. این بحث را هم الان می شنوم و علی فعلا تصمیمی برای آینده اش نگرفته است.»

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=141519

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]